Waar gaan jullie heen op vakantie?

A

Anoniem

Guest
Gezien ik en mijn vriend de vakantieplanning al aan het in orde maken zijn, wilden we en weekje weg met de kleine jongen en onze twee honden. Dit in Juni of Augustus. Nu heb ik al zitten kijken bij Center Parcs en Landal, maar wat is dat duur,zeg!
Nu wilde ik jullie vragen of jullie misschien tips hebben waar we heen kunnen gaan maar wat iet zo extreem duur is (hoeft te zijn)...

Groetjes vonneg

Hoi,

wij zijn afgelopen week op Texel geweest en zeiden nog tegen elkaar dat dat in de zomer ook wel heel leuk zou zijn! Lekker naar het strand en een beetje fietsen en wandelen!
Misschien is de kust in Belgie ook wel een leuk idee, ik wil dit graag, maar we twijfelen toch om volgend jaar naar Italie te gaan. Daar hebben we ons hart toch wel een beetje aan verloren.....
Reisbureaus kunnen je ook vast wel informeren en volgens mij krijg je ook vroegboekkorting en jonge gezinnenkorting. Valt het dan ook niet mee bij centerparcs? Er zijn ook leuke parken van Landal Greenparks. Misschien gewoon eens bungalowparken googelen?

Succes!

groetjes,
Kiki

Bedankt voor de tips, Kiki, ik zal zeker gaan googlen...en de andere tips zijn ook super..

Groetjes , vonneg

Wij gaan niet. Parken zijn inderdaad erg duur, vooral Centerparcs en die Landal parken. Misschien parken die niet bij van die grote organisaties zijn aangesloten? Wij hebben daar ook gekeken, maar ook dat was te duur en ik zit aan de vakanties vast. Tja, ik zit in het onderwijs,  maar als je daarbuiten weg kan scheelt dat echt heel veel geld.

precies, naseizoen en andere bungalowparken googlen kan je al veel geld besparen.

hou ook reclame-acties in de gaten (Mona toetjes had vorig jaar een goeie).

wat ook goed kan is via de plaatselijke VVV (of hun website) zoeken naar huisjes en of appartementjes.

duitsland is sowieso stukken goedkoper en (waar je ook woont in NL) het is nooit echt ver weg.

wij zijn afgelopen zomer naar het vakantiepark van de beeksebergen gegaan, hartstikke leuk en best betaalbaar in het hoogseizoen, we zatten in een blokhut en Mylan was toen half jaar.

Terug
Bovenaan