waar gaan we heen?

Hoi hoi

De vakanties zijn weer begonnen of het komt heel dichtbij.En dat is toch al te merken op het forum,want het wordt een beetje rustig.Vandaar mijn vraag.Waar gaan we heen dit jaar en hoelang zijn we van huis?

Wij moeten nog 1,5 week wachten tot de kinderen zomervakantie hebben,maar dan hoeven ze ook pas weer in September weer naar school.Wij gaan in ieder geval 4 weken naar onze stacaravan in Friesland.Twee weken met en twee weken zonder papa.Ik ben benieuwd of het allemaal gaat zoals ik zou willen zo alleen met 3 kinderen.Dat is de eerste keer dat we dit uitproberen en als het niet goed gaat gaan we gewoon weer naar huis.

Groetjes Jessica

Hoi,

Wij gaan heerlijk in een stacaravan bij het Gardameer in Italie. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Sinds twee dagen loopt mn dochtertje  (21/5/2007), nog niet los maar wel aan 1 handje dus dat maakt het wel wat makkelijker allemaal want ze wordt behoorlijk zwaar. Dus nu toch maar even snel op zoek naar een paar waterschoentjes....
Was het alvast maar zover.......

Groetjes Colette

Hoi hoi,

Wij gaan met  ons gezinnetje en een  vriendenstel met een dochter van 2  een weekje naar Texel. 1 augustus gaan we!!
Ben benieuwd hoe het gaat, al ben ik nu meer met Jennifer haar verjaardag bezig dan met de vakantie.

gr. Ilone

hoi
wij gaan 15 augustus pas,dus nog ff geduld.dan gaan we een weekje naar zeeland.heb er zin in,onze 1e vakantie met zn 3tjes.
ben wel zo stom geweest om een caravan met maar 1 slaapkamer te reserveren,moest er zeker nog aan wennen om met zn 3en te zijn.nou ja dat zal ook wel weer goed komen.
gr petra

Wij hebben onze vakantie al weer achter de rug!
We zijn de eerste drie weken van juni naar Italië geweeest. Onze oudste gaat nog niet naar school, dus we kunnen nog buiten de schoolvakanties op vakantie. Aan de ene kant lekker, want ik hoop dat we nu ook nog van de Hollandse zomer kunnen genieten, maar ik vind het ook wel jammer dat het al weer achter de rug is terwijl iedereen nog gaat.

Groetjes, Karin

Hoi allemaal,

wij weten nog niet of we weggaan. Ligt helemaal aan hoe het dan gaat met de IVF. Het kan zijn dat we dan regelmatig naar het ziekenhuis moeten voor de controles. Anders wordt het waarschijnlijk een weekje kamperen of in een huisje in Nederland.

Groetjes
Inge

hi

wij gaan met vrienden en opa en oma naar texel naar de camping de krim. zijn we een paar jaar geleden ook geweest en vonden het erg leuk ook voor kinderen al hadden we die toen nog niet. maar onze vrienden hebben een dochter vban 4 en een zzontje van dan 9 maanden dus wordt erg leuk alleen wel oppassen nu djaimy dus sinds gisteren kan kruipen!!!.

maar goed hopen dat we mooi weer hebben

groetjes angela

Terug
Bovenaan