Waar genieten jullie kids van

Jesse vindt het heel fijn, zoals hij dat zegt, als ik op zijn buikje blaas. Het lijkt of hij helemaal in trans is, zo geniet hij er van.
Hebben jullie kids dat ook, waar ze zo van genieten?

Gr Linda

uhm leuk topic!

Eigenlijk heel veel dingen waar ze van geniet!

Vooral als ik met haar ga dansen! Dan geniet ze volop!
Of als ze achterop de fiets met opa om een boodschap mag, dan zie ik haar ook genieten.
En natuurlijk lekker kroelen als ze wakker is, dan springt ze bij mama in bed! En dan zegt ze: "Ik lig er al hoor! Kroelen!!!!!!"

Zo lief! En dan zeg ik: jij bent mama haar lieve meisje!

Groetjes Babybelle

Hoi!

Sven kan genieten van lekker knuffelen, macaroni, samen op de bank tv kijken, mee op de fiets en soms geniet hij ook wel van een beetje stout doen..... haha

Groetjes,
Maike

Dylano kan genieten van kroelen, dansen, kietelen, en het lekkerst vind hij altijd nog een prakkie.

Nu heb ik zo'n zwarte piet als knuffeltje zeg maar, en daar zit zo'n veer aan. Als ik hem daar mee kietel houd hij het niet meer, haha!

Liefs Deb.

Lieve is echt helemaal in haar element op het kdv..Ze geniet zo vreselijk met die andere kindjes!
Als ik zie hoe ze bezig is..super fijn.

Ze kan ook genieten van bijv kriebelen op een arm of been, heel zachtjes dan...dan ligt ze doodstil.. hihi.

Als ze even een favoriete knuffel ''kwijt'' was..en ze ziet hem weer ergens..ohhhh dan pakt ze hem echt vertederend...
Maakt er echt geluidjes bij..schattig..

Gr Rina

Terug
Bovenaan