waar geschop voelen ??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal..

Ik zit met een brandende vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen..

Ik ben nu 26 weekjes zwanger van ons 1e kindje, en heb al genoeg
leven in mijn buik..
Alleen ik voel getrappel en gestomp onderin mijn buik, en nooit eens
bovenin...
Ik heb geen idee of dat 'normaal' of niet 'normaal' is, maar ik vind het zelf
een raar idee,,,
Ze moet toch ook groter worden ???
Verder voel ik me GOED , en alles gaat goed, maar dit knaagt toch
een beetje aan me .

Misschien iemand een idee waarom ??

groetjes
simone

misschien ligt ze gewoon met haar beetjes naar beneden dan voel je het ook alleen maar beneden ...

Met bovenaan bedoel je boven je navel, neem ik aan. Ik ben ook 26 weken en mijn baarmoeder is nu ongeveer 2 cm(zeg maar 2 vingers breed)  boven mijn navel. Vanaf nu gaat de baarmoeder sneller omhoog groeien dus zal je het ook (helaas) tegen de ribben gaan voelen (auw).
Je kindje heeft al een voorkeurshouding, dus het kan prima zijn dat het graag met de beentjes naar beneden ligt. Mijn baby trapt namelijk alleen aan de linkerkant. Heel af en toe draait ze om en voel ik haar ook rechts. en eergister voelde ik haar voor het eerst net boven de navel. Geen zorgen dus. Straks vult je baby je hele buik en zal je nog met weemoed terug denken aan de rustige tijd dat het alleen maar onderin voelbaar was

xxx Annette

Hoi hoi,

Ik voel de kleine al vanaf een week of 15 en dat was voornamelijk beneden maar sinds een week of 3 voel ik hem in mijn ribben. En dat klopt ook meneertje ligt namelijk met zijn hoofdje naar beneden en met zijn voetjes in mijn ribben soms best vervelend en vooral als hij de hele dag beweegt haha, maar ik zal het getrappel zometeen wel gaan missen. Maar dan kunnen we zien hoe hij buiten de buik trappelt.

Nog een fijne zwangerschap

Gr Fruit Girl

Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus ik voel de baby bijna niet te schopen, maar als die schopt is het altijd aan de linke kant. Hoop dat als die groter is dat ik het overal gaat voelen.

Nu 19w 5d

Terug
Bovenaan