Waar ik nou weer ben geweest!!!! (véél foto's)

In een stad die Madurodam heet! Samen met mamma en mijn nichtje Tatum.
Zo raar joh: alles is heel klein, de huizen, de kerken,   de winkels en zelfs de treinen en vliegtuigen! En je kan er niet eens in, nou ja!
Maar het was wel heel leuk om naar te kijken hoor en weet je wat ook zo leuk was? Ze hadden daar Sesamstraat! Was hetzelfde als op tv! En we mochten daar kleuren en schilderen en tv kijken en weet je wie er ook nog langskwamen? Ernie en Bert!! Ja echt!!!
Je mocht met ze op de foto en zelfs met ze dansen! Maar dat dansen dat heb ik niet gedaan hoor, dat vond ik een beetje te eng!
Mamma heeft (natuurlijk) wel wat leuke foto's gemaakt.....

Hi5 Fabio

Het Vredespaleis in Den Haag

Schiphol

Het Circustheater in Scheveningen!!!

Even uitrusten hoor mam, ik ga zó weer verder!

Tatum bij de Euromast

Schilderen in Sesamstraat

Met Ernie en Bert op de foto!

Bert (of was dit nou Ernie?)

En Ernie (of is dít Bert?)

"Poepie " eten

Samen met Tatum in de reuzenklomp

En tot slot; spelen in de speeltuin!

Fabio was echt helemaal uitgeteld 's middags, maar het is absoluut een aanrader hoor!

Groetjes van Cissy

Hoi Fabio,

Wat ben je toch een bofkont hè, dat je weer met je moeder mee mocht! En wat een leuke foto's  weer! Het is aan je te zien dat je het leuk vond.

Merijn is er bijna twee jaar geleden mee naar toe geweest, hij was toen bijna 2 jaar. Hij 'onderging' het allemaal, maar het enthousiasme straalde er niet bepaald vanaf en eerlijk gezegd vond ik er zelf ook niks aan, maar goed, smaken verschillen en dat is ook maar goed. In ieder geval fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

Doe je de groetjes aan je moeder?

Fonske, Merijn en Siebe

Ach... zo lijken onze deumesjes toch opeens wel reuzen of niet, Cissy?? Nu lijken ze echt groot, hahahha!
Ik ben er nog nooit geweest, maar we willen met Thomas wel een keer gaan. Ben 1000 x langs miniatuur Walcheren opgekomen in Middelburg, maar daar ben ik nooit geweest omdat me er niets aan leek... Madurodam is dan toch aantrekkelijker, groter, vliegtuigen en Bert & Ernie, hahaha!
Fabio plakt weer goed deze ronde, hihihi!

Kus, Marieke

Gezellig hoor,zo'n dagje weg!
Wij willen daar ook nog steeds heen,maar het is er nog niet van gekomen!
Zo te zien vond Fabio het geweldig!
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan