Waar ik zo bang voor was is begonnen.

Hallo meidens,

Gister op de wc met afvegen een bruin sliertje. Ik gelijk mijn man geroepen en die zei nou volgens mij is dat niet goed. En weet je smorgens met in bad gaan dacht ik al ik ben niet meer zwanger niet omdat ik me al paar dagen druk maakte om wat de dokter had gezegt maar het voelde anders mijn lichaam. En mijn borsten waren veel minder gespannen en pijnlijk. Gisteravond zijn de menstruatieklachten gekomen soms heftige krampen. Nu bij het plassen nog geen bloedverlies maar wel bij afvegen helderbloed.
Daar gaat mijn kleine wondertje. Mijn zoon kwam net weer met een leuke meisjesnaam en had gewoon niet de moed om het hem te zeggen. Ook niet erg slim denk ik. Maar moet het zelf nog even verwerken. Mijn man aan het werk dus de dag zal lang duren. En morgen gewoon werken ook zoiets dat wil ik helemaal niet. Wel wil ik rustig wachten tot het los komt. Geen idee hoe lang of kort dit zal duren. Ik lees bij de meeste komt ineens het bloed maar dat heb ik nog niet wel die krampen.
Nou lieverds ik laat jullie het nog weten .

En ik heb drie gezonde kinderen ik weet het... maar deze was zo welkom en 4 jaar op gewacht.

Nou lieverds een fijne zondag
xxxx Marjolein

he bah wat vervelend, het wachten erop is ook geen pretje, maar wel fijn als het zelf loskomt.
ik leef met je mee, en wens je veel sterkte met het verwerken hiervan.

x Kaatje

Hee Marjolein,

Allereerst wil ik jou heel veel sterkte wensen!
Ook hier is het uitgelopen op een miskraam.
Vanaf dinsdag al wat bruine afscheiding, en vanaf gister middag begonnen met bloeden.
Ook ik heb flinke krampen, en het wil nog niet heel erg doorzetten, ook zoals jij met afvegen helderrood.
Ik vind het zo'n afschuwelijk gevoel.
Ik heb in juli ook al een miskraam gehad, en ik had hier tijdens de test een super goed gevoel over.
En vorige week nam dat gevoel heel sterk af.
Nogmaals heel veel sterkte!
Ik denk aan je!

Liefs,

Theredhead,

Gisteren nog een stukje voor je geschreven en nu lees ik dit... Wat vind ik dit naar!!! Ik heb zo gehoopt en geduimd dat het allemaal goed kwam. Hoezo 3 kids, al is het je 5de of je 6de, als de wens er eenmaal is...dan is het verdriet er ook.

Misschien wel verstandig om van de week toch even contact te zoeken met je vk/gyn. Daarnaast zou ik er goed over nadenken of je wel aan het werk zou gaan, maar dat is persoonlijk. Ik ben bij beide keren thuis gebleven, het bloedverlies en het verdriet, ik kon het niet en mijn leiding gevende stond er achter.

Heel veel sterkte meis, neem de tijd en mocht je vragen of twijfels hebben, stel ze dan alsjeblieft, we zijn er!

Liefs grotebroer

Hi lieverd,

pas alsjeblieft goed op jezelf en neem de tijd, als het kan morgen niet werken en met een kruikje in bed! Heel veel sterkte & kracht!

liefs lady B

Terug
Bovenaan