Waar in slapen ?

A

Anoniem

Guest
De baby dan hoor. Ik kan het me niet meer herinderen hoe ik het had gedaan bij mijn dochter toen. Een slaapzakje zijn ze nog te jong voor maar met blote beentjes in bed lijkt me ook weer zo koud. Of hield ze gewoon haar kleren aan in bed ? Ik weet het echt niet meer. Een pyama had ik geloof ik niet voor haar maar hoe sliep ze dan ??
Weet een van jullie ook hoe ze baby's overdag en snachts de eerste maand(en)?

Monique

eigen kleertjes aan!!! Die zijn toch lekker zacht!!

Na een maandje of 2 in slaapzakje...

Zo deed ik het met mijn zoontje.

Liefs mar

Hallo

Inderdaad in eigen kleertjes. Nu heb ik wel een slaapzakje in maat 50/56 van de prenatal. Bij de 1e had ik alleen lakentje en dekentje, maar toen was het mei en heel mooi weer.

Vriendin van mij is ook net bevallen en die heeft op advies vand e kraamhulp: kleertjes/slaapzakje/lakentje en dekentje. En geloof dat er zelfs nog een kruik bij lag. Het is ook een beetje afwachten of het kindje zichzelf goed op temperatuur kan houden.

groetjes Empe

Hoi,

Vanaf maat 62 trok ik ze een pyjama aan en daarvoor inderdaad gewoon de eigen kleertjes. Bij de hema verkopen ze hele kleine slaapzakjes (met kleine armsgaten), dus dat kan ook nog een optie zijn.

Syl

hoi Monique,

dat was precies de vraag die ik wilde stellen aan de mama's vandaag, maar weet gelukkig nu hoe en wat dankzij hun reactie en antwoorden, want ik weet het ook niet meer wat ik met me 1ste deed.

manal

Hey meiden,

wij hebben de Combisleeper gekocht voor de baby. Een slaapzak van 0 tot 12 maanden. Ik begreep dat de baby deze meteen aan kan. Heeft iemand ervaring met deze slaapzak?

Liefs Linda

Hoi Linda,

Ik heb begrepen dat de combi-sleeper echt de topper is, maar dat het de eerste 6 weken wordt afgeraden om de kleine er in te laten slapen. Vraag me niet precies waarom, want dat weet ik niet.

Dus ervaren moeders.... help ons!

Groetjes Jet

Hoi Monique,

Ik hoor van iedereen dat hun kinderen gewoon in hun kleertjes sliepen die 1ste wkn / mnd.
Ik heb me ook rot gezocht naar een klein pyamaatje mt 50/56, de meeste winkels hebben alleen pyama's vanaf mt 62.  Een pyama  lijkt mij gewoon fijner, dan blijven de kleertjes ook wat langer schoon lijkt mij. En buiten dat, zo'n klein pyamaatje ziet er zooooooo schattig uit.
Ik heb dus uiteindelijk een leuke pyama bij de Hema gevonden, geschikt voor j / m.

Ook heb ik voor de zekerheid een klein slaapzakje liggen mocht dat nodig zijn.

Kruimel

Terug
Bovenaan