Waar intrekken

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik zou graag hier mijn verhaal kwijt willen en jullie advies willen.</p><p>Ik ben 20 jaar en heb een relatie samen met mijn vriend. Ik ben toen ongepland door de spiraal zwanger geraakt.Mijn vriend en ik hebben besloten om ervoor te gaan en onze verantwoordelijkheid te nemen. Mijn vriend en ik wonen nog allebei thuis. Ik doe nu een betaalde studie binnen mijn werk en heb een mbo 3 diploma mijn vriend is een beginnend ondernemer. Het is nu erg moeilijk om aan een huis te komen vanwege een te korte meettijd. Particulier huren is erg prijzig en bijna niet betaalbaar. En urgentie is niet mogelijk. </p><p>Nu is het dus dat ik een keuze moet maken of bij mijn vader intrekken zonder mijn vriend of bij mijn schoonouders intrekken? </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop voor je dat deze goed gaat verlopen! 
Ik weet niet hoe je relatie met je schoonouders is. Maar ik zou denk ik dan bij hen intrekken. Mits je genoeg privé ruimte krijgt. 
Voor je vriend is het ook erg bijzonder, en ook wel goed als hij het hele zwangerzijn meemaakt. En dan kunnen jullie alvast beetje wennen aan het samenwonen.. Want dat kan ook nog wel wat onenigheid opleveren, heb je dat gehad wanneer je kleintje geboren wordt! 

Bedankt voor je advies. Ik vind het zeker belangrijk dat hij erbij betrokken is. Ik heb een goeie band met mijn schoonouders en voel me erg welkom daar meer dan bij mijn eigen familie. 

Terug
Bovenaan