Waar is dat eigenlijk goed voor?? EN nog een vraagje

Hoidiehoi!

Zo, Stef ligt nog even lekker te slapen, maar terwijl ik zijn fruithapje voor zometeen stond klaar te maken, vroeg ik me ineens af..... Waarom doe ik er eigenlijk een koekje doorheen? (gekruimeld dus he) Ik bedoel, voegt het eigenlijk iets toe? Hij vindt het erg lekker, dus da's fijn maar of het nou ook ergens goed voor is.... Ben benieuwd

Enne....nog eentje dan maar.... die pap 's morgens....(mocht van het cb, maar doe het nog niet..hihi) Is dat iets dat moet? Of mag ik hem ook gewoon lekker zijn fles blijven geven? Hij geeft echt niet aan dat hij iets anders wil, dus dan vraag ik me af, waarom veranderen dan??

Hoop dat jullie me kunnen voorlichten..haha
Dikke knuf Annet

hoi,

die liga erdoor heen is om evt het fruithapje wat dikker te maken.
Ik geef 's avonds rijstebloem door de fles, dan slaapt ze lekker met een volle buik.
Maar als jou kindje genoeg heeft aan de fles zou ik het zo laten. Het is volgens mij niet perse nodig, en anders heb je misschien kans dat ze de volgende keer wat laten staan.

Ik heb Lars gisteren voor het eerst een papfles gegeven voordat hij ging slapen omdat hij de laatste dagen zich al aanmeld om 3 uuuuur en vrolijk legt te babbelen nou hij was weer om 3 uur wakker en lag vrolijk te babbelen hehe eigenlijk mocht het nog niet van het cb omdat hij 5 maanden en 1 week is en hij moet 6 maanden zijn voor de bijvoeding. Ohja en vanmiddag heb ik het op een bord geprobeerd met een lepeltje ik denk dat ik de volgende keer een plastic scherm tussen zet want hij spuugde alles lachend uit hehe

Groetjes,

Bianca

hoi hoi,

Ik ben toevali deze week naar het cb geweest en heb gevraagd over nutrix.
Het is nu echt nog niet nodig, pas als de kindjes 7 maanden zijn en nog geen broodje krijgen is het de bedoeling dat ze een bordje pap krijgen om wel die voedingsstoffen binnen te krijgen. Ze zei dat het vaak gebruikt wordt om de buikjes te vullen voor de nacht, maar voor 7 maanden niet nodig!
Liga door de fruithap is ook niet nodig!Pas vanaf 9 maanden hebben kinderen echt een tussendoortje nodig, vanaf 6 maanden mag het wel, gewoon voor de leuk zeg maar haha maar is het nog niet nodig...en dan verschilt het natuurlijk ook nog per kind...sommige kinderen hebben eerder een tussendoortje nodig, maar je hoeft het dus niet te doen!

liefs leetje 1981

Nou meid ik zou hem gewoon zijn fles blijven geven.
Joëlla wil namelijk geen flessen meer, en dat is echt irri hoor.
Krijg amper wat voeding bij haar binnen.
Alleen van een lepeltje gaat nog wel.
Het is hier echt ff drama pfffff.
Hoop dat ze gauw beter gaat eten en drinken.
Dus blijf lekker geven wat hij zelf wilt.
Als hij zijn fles lekker vind, en zijn koekje door het fruit, lekker blijven geven.
Hij geeft zelf wel aan als hij ergens anders aan toe is.

Succes,

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Terug
Bovenaan