waar is de gelligheid gebleven?

A

Anoniem

Guest
dag dames
ik hoor niet thuis op dit forum, maar was hier vorig jaar erg veel te vinden. 14-06-07 ben ik bevallen van een dochter.
Nu lees ik af en toe wel mee, maar het valt mij op dat erg soms erg kattig gereageerd wordt. DIt is erg jammer en ken ik eigenlijk niet van een jaar terug.
Ik snap en weet dat je soms gefrustreerd kunt zijn als het niet lukt en vooral als het bij anderen wel lukt. Maar dit forum is wel om elkaar te steunen en niet om elkaar af te vallen.
verder lees ik vaak dat meiden al 'lang' bezig zijn, althans dat denken ze. Er wordt altijd gezegd dat je er een jaar voor uit moet trekken, ben je eerder zwanger is dat alleen maar mooi, maar houdt er rekening mee dat het ook zeer zeker langer kan duren. ik zelf was na 5 maanden zwanger, maar er waren ook een aantal die al 1,5 jaar of zelfs langer bezig waren.
Dit zal nu ook wel het geval zijn, vooral voor deze meiden kan het erg vervelend zijn als er gezeurd wordt (sorry voor mijn woordkeuze) dat het zolang duurt.

mijn tip: LUISTER EN RESPECTEER ELKAAR
dit forum is om een luisterend ook te bieden, elkaar te steunen

groetjes Daan (juni forum)

Hallo Daan,

Ik ben het helemaal met je eens hoor! Alleen is het op sommige topics nog best wel gezellig hoor.  Het respect naar elkaar was soms gewoon zoek. Ik raad iedereen aan om niet te reageren als je er iemand mee kunt kwetsen en die topics niet te lezen.
Dan laat je iedereen in zijn eigen waarde. En inderdaad wie zich hier niet meer op zijn plaats voelt kan ook beter naar een ander forum toe gaan, waar ze zich wel kunnen vinden. Dan reageren ze hen frustraties niet af op iemand die het niet verdiend.

Liefs Yvonne

Jeetje zeg...Als iedereen maar van deze topics aanmaakt dan wordt het er ook niet gezelliger op he? Het is op sommige plekker hartstikke gezellig en waar het niet gezellig is moet je gewoon niet komen. Laat gewoon iedereen in zijn waarde en respecteer elkaars mening dan komt het allemaal wel weer goed hoor!

Groetjes Evelien

Natuurlijk moeten we iedereen in zijn waarde laten en luisteren naar elkaar.
Maar ik vind ook dat je het best mag zeggen als je het ergens niet mee eens bent of ergens anders over denkt. Ik vind dat daar veel te krampachtig over gedaan wordt.
Als er dan eens iemand is die zijn mening ergens over 'durft' te zeggen dan volgen er al gauw meer die het daar mee eens zijn. Alleen durft niemand te beginnen omdat ze bang zijn voor boze reacties
We zijn hier om elkaar te helpen en om antwoorden te vinden op onze vragen en als dat antwoord dan negatief is of niet wat je ervan gehoopt had  dan moeten we niet met zijn allen boos worden of denken dat diegene iemand af zit te zeiken.
Ik denk dat het nix met kwetsen te maken heeft maar gewoon met  je mening geven!
Als dat al niet meer kan...

Groetjes Iris

Ik zie dit forum als een plek waarop je elkaar steunt en met elkaar praat over zwanger worden. Als je met elkaar 'praat' op dit forum mag je je eigen mening geven. Gelukkig!! Iedereen mag een mening en gevoelens hebben en deze ook neerschrijven. Als je het een keer niet eens bent met elkaar eens bent dan mag je dat gewoon neerschrijven, de toon waarop het geschreven wordt is natuurlijk wel belangrijk.
Ik ben blij met een forum waarop zoveel verschillende mensen rondzwerven met eigen levens, eigen gevoelens en eigen gedachten. We kunnen toch onmogelijk hetzelfde denken? Gelukkig maar, anders zou het op de wereld errrruuug saai worden :-D

Groetjes, Line

dag dames
dit topic was niet zozeer bedoelt om kritiek te geven, maar meer om de ogen te openen. Klinkt wel een een beetje als een zeur, maar ik bedoel er maar mee dat je rustig je mening man geven, graag zelfs daar is dit forum ook voor, maar doet het wel op een respectvolle wijze.
iedereen hier zit in het zelfde schuitje en wil graag zwanger worden. dat er wel eens iets wordt gezegd dat je niet past kan gebeuren, maar als je dan reageert doe het dan wel netjes.

meiden geniet van de tijd hier en ik hoop dat jullie allemaal snel verder kunnen naar het volgende forum.

veel succes met klussen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan