Waar is die goede lijst voor NOD Nov. gebleven?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben al even die  perfecte NOD  lijst aan het zoeken van November. Ik weet niet meer wie die gemaakt heeft en zou graag er wat aan toe willen voegen.

Ik had mijn NOD op 12 November en ben ook precies op die datum ongesteld geworden. Nou ja, ongesteld....het was die dag al weinig en de dag erna was maar een druppie!
Het heeft maar ongeveer 1,5 dag geduurt.
We hebben goed geklust en kreeg na mijn ovulatie hele gevoelige tepels en moest vaker plassen dan normaal. Dus ik had stiekem een beetje hoop. Maar goed, dat zou ook wel erg vlug zijn in de 1e ronde.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Ik hoop dat iemand die lijst nog gevonden krijgt want ik vond hem erg duidelijk.

Groetjes Clauw

Hoi Clauw,

De lijst staat op bladzijde 3. Ik wilde hem voor je ophalen maar krijg hem niet geopend want de site doet weer eens raar. Dit was dus sneller en makkelijker omdat je dan gelijk je ding erbij kunt zetten. Wat jammer dat het niet gelukt is. Wel erg kort zou het niet toch wat anders kunnen zijn?????

Ben benieuwd. Vandaag is mijn NOD maar er is nog niets te bekenen behalve dan dat ik nog steeds doorzichtig slierterig slijm heb en steken net onder mijn navel, dus hoger als normaal als ik ong. moet worden. Ben benieuwd! Ik verwacht dat dit nog met ontpillen te maken heeft of zo want dit wordt, zeg maar de eerste keer zonder pil.

Groetjes

Hoi hunternl,

Bedankt, ik ga meteen op blz. 3 kijken.

Ik heb inderdaad ook van die steken gehad en dan sterker dan normaal.
Vind het allemaal wel apart, wat het stoppen met ' de pil' met je lichaam doet, jij niet?
Ik heb zo iets van... ik zie het allemaal wel en ga rustig door naar ronde 2.
Jij ook veel succes!

Clauw  

Hallo Clauw,

Had gister nog een leuk berichtje getypt maar die is helemaal niet geplaatst

Vindt het erg leuk dat er nog iemand op forum is die in de eerste ronde zit. Je lijf doet inderdaad gekke dingen met je. Wist niet dat de pil zoveel invloed had. Hier zijn de rd's nog niet in aantocht. Erg vreemd heb nog steeds last van doorzichtig slijm
Ik wil er inderdaad ook niet zoveel mee bezig zijn, maar ja nu ik toch allerlei rare tekenen heb en nog niet  ong. ben ga je er toch over nadenken.  

Hoe is het bij jou nu? Heb je nog steeds  pijntjes en zo? Je was wel heel kort ong. anders moet je toch volgende week of zo nog eens een testje doen?

ik hoor het wel,

Groetjes  

Hoi, hunternl,

Ik had inderdaad net ook een berichtje getypt en toen ik het plaatsten veranderde er helemaal niks. Dus ik ben benieuwd of hij dit bericht wel plaatst. Het forum doet zo raar!!

Ik heb wel een licht buikpijn maar niet benoemenswaardig. Vorige week na mijn eisprong had ik ontzettende pijnlijke tepels, maar dat is nu ook weer verdwenen.
Ik snap er ook niks van...
Denk dat tetsten geen zin heeft, ben bang dat het toch negatief zal zijn.
Nu heb ik volgende week rond de 25e mijn eisprong, we gaan gewoon flink klussen en als het dan 10 Dec. (NOD) niks is dan test ik gewoon een keer.

En hoe is het bij jou? Inderdaad erg leuk dat jij in dezelfde ronde zit en ook voor het eerste kindje toch?
Ik hoop dat de rode duivels weg blijven en dan maar tetsen!!! Hopelijk positief!!
Tot kijks,

Clauw

Goedemorgen Clauw,

Hier nog steeds niets te bekennen. Ik heb met mijn mannetje afgesproken pas na een week te testen dus dat wordt volgend weekend. Ik denk dat de rd's nog wel zullen komen. Zou toch wel erg snel zijn he, in de eerste ronde. We wachten het maar rustig af. Jij veel klusplezier deze week en ik ben benieuwd of 1,5 dag normaal is bij jou?!

Ik meld mij wel weer. Oja, voor ons wordt het ook het eerste kindje.

groetjes

Terug
Bovenaan