Waar is dit goed voor?

A

Anoniem

Guest
Pff wat voel ik me kut! Zit nu In de 1e ronde voor n 2e. Maandag m'n nod als k van n 28 dgn cyclus uitga maar geen idee wat mijn cyclus doet...
Maar goed... Sinds gister zo'n buikpijn, ongipijn en rugpijn. De pijn trekt bij mij helemaal door naar beide benen, zo pijnlijk! Niks helpt. En constant koppijn.
Begrijp me goed, ik heb geen reden tot klagen maar waarom moet n vrouwenlichaam zo functioneren? Al die pijn is toch nergens goed voor? Daarbij ook opeens puistjes, heb k anders echt nooit! En k moet ook nog komende week in n tentje slapen helemaal in tsjechie. Bah.
Sorry meiden, moet t ff van me af zeuren.
En k wil nog f zeggen tegen alle meiden waarbij t langer duurt: k heb respect voor jullie! En hoop dat jullie allen snel n positieve test zullen hebben.
Groetjes

o ja en misselijk en zere borsten en sago en willen huilen en moe...
als ik dit allemaal tegen mn man zeg vind hij me zeuren.. o zo lekker dit forum meiden.
liefs.

Volgens mij moet je er op je nod maar eens een testje tegenaan gooien! Zou wel eens heel positief kunnen zijn!

denk je dat echt?
ik dacht dat vorige week ook maar voel me nu zo ellendig...ik heb echt alle klachten die k me kan bedenken.
Als mn ongi er maandag niet is doe ik later in de week zeker een testje hoor. Die heb ik al ingepakt om mee te nemen. Maar zoals ik me nu voel bereid ik me maar voor op lekker veel tampons in n tentje....
maar goed, we zullen zien.
Thanx voor je reactie :)

Spannend....

Wat er ook gebeurd...
GENIET maar lekker in Tsjechie

liefs

o spannend dat wachten en ik had ook best wel last van al die dingen, mijn nod was dus vorige week dionderdag en ben het nu pas ineens geworden... hopelijk blijft t bij jou weg en kun je genieten / last hebben ;) van je zwangerschap!

liefs

Spannend meid!!! Wat een raar ding hé, dat vrouwenlichaam! Hoorde laatst een gyn vertellen op tv dat al die maandelijkse pijn maar goed is voor één doel...een kind op de wereld zetten. Wist ik natuurlijk allang, maar het werd even goed helder gemaakt dat je dus gewoon tig jaar elke maand die ellende hebt en dat je (gemmideld) maar 2 á 3 kinderen krijgt!!! Zou je depri van worden!

Maar ik hoop dat het bij jou ''goede'' tekenen zijn van een zwangerschap!!! Test je nog voordat je weggaat? of pas na je weekendje in je tentje?

Iig heel veel plezier en hopelijk heb je mooi weer!! (is wel prettig als je in een tent bivakkeert!)

Liefs ciomama

Hoi,
Nou ik neem tests mee en als k in de loop van de week nog niet ongi ben ga k n testje wagen. (als t lukt met al die familie in de buurt) want k ga een hele week met allerlei bekende en minder bekende familie/vrienden. Ben volgend weekend weer terug dus dan hoop ik jullie meer te kunnen vertellen.
Ik ben sinds net ook nogal duizelig...zie alles draaien. raar he.
Heb net wat te eten naar binnen gepropt maar ben echt misselijk! Misschien ben k wel gewoon ziek, voel me ook nogal warm vandaag.
pf ja wat een gedoe zo'n vrouwenlichaam.

Ik zou willen dat mannen dat ook eens mee zouden kunnen maken. En altijd maar zeuren over hoe wij klagen. En zichzelf op de borst kloppen als ze ook eens stofzuigen...pf ze moesten eens weten.

Terug
Bovenaan