Waar is er vandaag iets leuks te doen? Tips graag?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!

Wij willen vandaag iets leuks gaan doen, maar weten even niet wat. De winkels zijn allemaal dicht geloof ik?
Hebben jullie misschien tips? Moet in de buurt van Den Haag zijn want Willy moet om 16.30 uur werken....

En?? Nog iets leuks gedaan? Wij komen net bij mijn schoonzus en zwager vandaan. Mijn schoonouders waren er ook en hebben lekker asperges gegeten.   We gaan zo happy feet kijken haha En wat ga je morgen doen? Moet Willy dan werken?
Liefs Esther

Tja hier een manlief die voetbalt en het is toernooien tijd. Dus 2 keer raden waar wij zaten.
Het was gelukkig droog en Yoëll heeft weer het halve veld over gebanjerd.

Morgen naar Rotterdam!!! Komt alle, komt alle!!!
Het is voor een goed doel! De ROPArunners komen terug. Mijn zus is mee als fysiotherapeut, wij gaan het laatste stuk met haar team mee op de skates, van de daniël de hoedkliniek naar de coolsingel.

Pauline

wij zijn naar Noordwijk geweest, shoppen!!! Morgen is voor mij een gewone maandag: wassen, strijken, boodschappen. Willy moet idd werken en ik ook van 17.00 tot 19.30 uur. Tweede pinksterdag is voor ons altijd heel erg druk, dus moet ik morgen ook aan dek!

Boodschappen?
Zijn de winkels bij jullie morgen weer open?
hmm bij ons alles dicht, behalve de bouwmarkten

Hier ook alles dicht en idd tuincentra en bouwmarkten zijn alleen open

Dat is het voordeel van in een grote stad wonen. Veel supermarkten zijn open van 10 tot 18 uur! Ideaal! En dat elke zondag.

Terug
Bovenaan