waar is het nou allemaal??

hoi,

ben ineens een beetje bezorgd. vanaf het moment dat ik zwanger ben, voelde ik van alles. ik ben nu pas 4 weken maar heb er al heel veel van gemerkt. misselijk, gespannen borsten, pijnscheuten door mijn borsten, ik heb de innesteling gevoeld en het resultaat gezien, 3 testen gedaan, (bij de een was na 2 dagen het resultaat verdwenen, toen maar een duurdere gekocht.) heb zelfs een avond verschrikkelijk honger gehad terwijl ik al in bed lag en nu lijkt het allemaal weg. gek toch?!! ik weet dat het kan maar ben ineens heel bezorgd. ik heb me zo vroeg al zooo zwanger gevoeld en nu even helemaal niks... brrrr dan liever maar heel de dag misselijk ;-)

Je ben ook nog "maar" 4 weken zwanger. Het kan goed zijn dat je volgende week wel kwaaltjes hebt. En wees blij dat je bijna nergens last van hebt. Ik ben misselijk en erg duizelig tot bijna flauwvallen toe...

@griebelbaby: ik ben 21 sept uitgerekend. het gekke is als je geen kwaaltjes dan besef je soms ineens, o ja, ik ben zwanger. en dat is heel raar, dan ga je denken: Is dat wel zo? ik merk er niks meer van...

@vlinder1812: en tja, het is ook nooit goed he? maar met een klein beetje kwaaltjes heb je toch het gevoel dat er iets gebeurd en als het ineens wegvalt lijkt het wel of daarmee ook de baby wegvalt en dat is gewoon eng.
van misselijkheid weet ik ook alles en dat wil je ook niet, maar het is wel een continue bevestiging.
sterkte!!

LV28, Ik weet precies hoe je je voelt. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik zo misselijk dat ik met 5,5 weken al boven de pot hing en met 7 weken al aan zetpillen zat die de meeste misselijkheid een beetje onderdrukte.

Nu ben ik 9 weken en heb ik nog nergens echt last van behalve vermoeidheid maar ja heb ook een baby van 6 mnd die nog niet doorslaapt... Vannacht voor het eerst dat ik dacht goh ik ben misselijk...
En soms maak je je dan echt zorgen: ben ik wel zwanger, zit het allemaal goed en zal de echo straks wel goed zijn... Als goed is donderdag de echo dus we zullen het zien!!!

Hey Marloes,

meestal kwamen bij mij de kwaaltjes nadat ik de test had gedaan dus het is nu echt vreemd. gisteren moest ik veel plassen toen dacht ik : he is dat een symptoom?' en nu heb ik toevallig een heel opgezette buik, ik lijk wel 4 maanden zwanger maar ja, dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden worden.....

bij de tweede ben ik drie x 's ochtends misselijk geweest en idd verder wat moe maar dat was het dan wel...toch een gezonde knul geworden van inmiddels bijna 6! veel plezier bij de echo donderdag!!

Spannend hoor, bedenk je dat kwaaltjes gaan en komen en dat de ene dag je veel minder hoeft te voelen dan de andere dag. Fijn dat je al zo snel een echo krijgt. Ik had bij de 1e een zwangerschap die bijna kwaaltjes-loos was, daar houd ik me nu ook maar aan vast, maar bah, wat kan het die onzekerheid toch vervelend zijn!

Terug
Bovenaan