Waar is iedereen . Yvette ben je inmiddels al weer ingelogd

hallo allemaal.
Ik heb me eindelijk in kunnen loggen
Ik ben Inky , net zwanger , en moet hier wel weer heel erg wennne. moet alles nu weer gaan zoeken. pfffffffffffff
Yvette, heb je t ook allemaal kunnnen vinden. hoe gaat t ermee??
 
Hey Inky,
inderdaad wel wennen hoor, zo wie het het inloggen al, dat lukte me niet 1..2..3, maar goed, er is een hoop werk verricht door de redactie, dus dan kan ik me goed voorstellen dat niet alles helemaal soepeltjes verloopt de eerste dagen.

Het is me nu in iedergeval gelukt, gefeliciteerd met je zwangerschap.

Groetjes Mosy
 
Eigenlijk kan ik me niet zo goed voorstellen dat het allemaal niet soepeltjes verloopt. Ik werk zelf ook in de automatisering en dit is gewoon ronduit schandalig. Als je iets nieuws oplevert zorg je ervoor dat het werkt! Dat test je eerst uit en dan pas zet je het neer en met voorlichting erbij!

De redactie van Jonge Gezinnen heeft hier waarschijnlijk niks mee van doen, maar de IT afdeling van Jonge Gezinnen wel en die leveren op dit moment puur pruts werk. Ze moesten zich schamen.

De meesten van ons zullen ook wel een abbonement hebben op Ouders van Nu of Kinderen, maar echt klantvriendelijk kan ik dit niet noemen.

Zo dat is eruit!

Groetjes, Linda (maart2005 forum)
 
Linda, ik ben het helemaal met je eens!!
Het had echt wel 10x beter gekund, qua voorbereiding, voorlichting  etc.
Ik zit eigenlijk op het zwanger-worden forum, maar omdat ik er daar niet uitkom, ben ik hier maar even komen kijken.
Het valt me op dat er alleen berichten van vandaag staan en van vorige week dinsdag (en verder terug). Erg vreemd. Zou dat nog goedkomen denk je?

Groetjes,
Sandra
 
hallo inky. ik weet eigenlijk niet of je mij bedoelt of een andere yvet. ik dacht dat er nog een yvette   was, maar in iedergeval ik ben ook inmiddels ingelogd en ik hoop dat er nog vele zullen komen. groetjes aan iedereen.
 
Terug
Bovenaan