Waar is iedereen ???

A

Anoniem

Guest
Ok, het forum doet weer eens een keer vreselijk raar. Maar zijn jullie dan ook echt aan het ramen wassen, stofzuigen, de was aan het doen of iets dergelijks. Ik heb eindelijk even tijd om te forummen en er is echt helemaal niets te doen hier.
Ach ik heb ook eigenlijk helemaal geen nieuws maar ik wilde gewoon even lekker mijn zinnen verzetten en al jullie verhalen lezen. Ok je moet wel 10 keer proberen om de topic te openen, dat is echt heel irritant maar ja als ie dan open is dan kom je er ook steeds weer terug.

Milan ligt nog lekker te slapen en ik ga denk ik zo maar even snel naar de peuterspeelzaal om Jorick op te halen. Ik heb toch werkelijk geen zin om naar buiten te gaan, het regent hier al de hele dag. Zelfs de hond had geen zin in een wandeling, Die stond te stijgeren bij de voordeur dus heb hem maar lekker achter het huis laten plassen.

Groetjes Jolanda

wij zijn naar 't geertje geweest.
maar weer terug op forumland hoor, ga zo de foto's plaatsen.
eerst hier een poepbroek verschonenBAHHHHH

hoi hoi

denk idd dat het toch grotendeels te maken heeft met het forum.. het is vreselijk irritant om iets te typen wat vervolgens niet geplaatst wordt...

tevens   zijn er idd een paar naar het geertje geweest vandaag..

dus denk dat het daaraan ligt...

ik ben de afgelopen dagen heel druk geweest, heb veel gewerkt..

en wilde nu ook even hier kijken en lezen...

liefs tobi

Als het maar gezellig was toch ? Tja en poepbroeken soms zou je willen dat ze al zindelijk waren.

Net Jorick van de peuterspeelzaal gehaald en daar stond een hele mooie gele auto, of te wel een ambulance. Dus eerst even goed kijken waar de broeders naar binnen gingen en nee hoor niet bij de peuterclub maar bij de tandarts. Dus wij als moeders helemaal opgelucht naar binnen en op een gegeven moment komt er dus een moeder bij de tandarts vandaan en die begint me toch te lachen. Toen de assistentes de ambulance hadden gebeld vroegen ze op de eerste hulp of de tandarts misschien een overdosis pijnstilling had toegediend. Dat ging natuurlijk als een lopend vuurtje door de praktijk en nog geen 10 minuten later was daar de ambulance dus gekomen.

De kids zaten heerlijk in de kring en de juf had heel veel moeite om de kids bij het raam weg te houden, dus op een gegeven moment toch maar de deur open gedaan zodat de mama's de kindjes op konden halen en als de wiedeweerga naar de ambulance konden rennen. Nou Jorick was als eerste buiten en natuurlijk direct bij de ingang van de ambulance en komt er een oudere meneer naar buiten op de brancard, vraagt die van mij ook nog of hij een zere kies heeft. Nou die broeders hebben echt vreselijk lopen lachen. Die meneer niet echt, maar gelukkig was het volgens de snel toegestroomde politie niet echt ernstig (dus waarschijnlijk een lastige patient met een overdosis pijnstilling, ik hoor het die moeder nog zeggen)

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan