Waar is iedereen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik ben weer terug. Mattijs is nu een paar dagen mee gekomen naar mijn ouders en we zijn druk op zoek naar een huisje. Verder hadden we een leuk feestje woensdag.

Hier is het erg rustig zie ik, is iedereen op vakantie of is de sfeer niet zo lekker meer (heb een week amper gelezen)?

Ik moet wel zeggen dat er de laatste tijd een beetje gekat en gehakt wordt hier. Wie weet kunnen we dat een beetje beter maken?

Groetjes Ilona

ik ben er . Ben lekker druk, zie mijn topic over Quinny Speedi SX.

hoe gaat het met jullie verder?

ben blij om weer iets van je te horen.

groetjes Rosita

hoi loon,

blij dat je weer terug bent en dat jullie het leuk gehad hebben!
ik hoop dat jullie snel een huisje vinden. zou lekker zijn....

ik ben het wel met je eens dat er wat meer gekat wordt af en toe. laten we het gezellig houden.... veel leuker!! hihihi....
het is inderdaad rustig. moet zeggen dat ik de laatste dagen ook niet zo heel veel hier geweest ben.

druk druk druk....

liefs marijke

Hoi Ilona,

Ik ben er ook hoor...wat fijn dat het feest leuk was en dat mattijs nu bij jullie is. Wil het een beetje lukken met de huizenjacht?
Hier is het erg rustig de laatste dagen, dat klopt. Weet niet waarom. En dat gekat en gehak....daar doe ik gewoon niet aan mee!!!

Groetjes Monique

Wij zijn er ook nog hoor.
En in de zomer is altijd een rustigere periode op alle fora's
Vakantie tijd he, en lekker buiten zitten ipv achter een beeldscherm te kruipen.

En misschien gaat het bij de meeste nu ontzettend goed, dat ze geen advies meer nodig hebben LoL

Hi Ilona,

Leuk dat je er weer bent!
Misschien wordt het nu weer wat drukker (en positiever?) op het forum, haha.

groetjes,
Karin
en een knuffel van Suze

Hee Ilona,
Fijn dat je weer terug bent! Het is inderdaad rustig de laatste dagen, geen idee waar dat aan ligt.
Dus kom maar op met je topics .
Ik moet zo gaan werken, ik hoop dat ik op het werk nog ff tijd heb om te forummen.

groetjes Sonja

Heyy, ik ben er ook nog hoor. Ben alleen ff zowaar druk  met t werk, haha.

gelukkig hebben jullie een leuk feestje gehad. Je klinkt positief in ieder geval. Succes met de huizenjacht! Spreek je later wel weer.

Terug
Bovenaan