Waar is iedereen???

A

Anoniem

Guest
Volgens mij is er echt niemand hier op dit moment...en ik verveel me!!!
Ik heb zin in een hele grote bak chips en een berg chocolade!!!! Ooooh echt waar, het water loopt me in mijn mond! heb zo'n zin in lekkere dingen de laatste dagen...help!!!! Hahahaha.
Mijn vriend is er niet, dus ben ook nog eens helemaal alleen  en als ik NU voor de tv ga zitten......ga ik echt alles opeten wat ik tegen kom volgens mij!!
Erg fijn, mijn vriend was afgelopen weekend jarig en we hebben nog zakken met chips, nootjes, chocolade die hij gekregen heeft(de aller aller lekkerste!!!!) en nog meer heeerlijke dingen in de kast liggen...ooooohhhh..... heb het zwaar!!! (hoezo, ik vind mezelf zielig??? whahahaha)

Ik geloof dat ik toch maar naar beneden ga...even een sigaretje roken  en dan met een kop warme chocomel (light ) voor de tv, heb ik toch nog een klein beetje chocolade gehad...

Sorrie voor mijn gezeur...ga gewoon zometeen al in bed liggen, tv kijken...

ben ik weer....en nog steeds alleen hier op her forum zo te zien..snik..hahaha
Heb een sigaretje gerookt (buiten trouwens) en een gles cola light opgedronken (dit mag) maar bleef zin houden in iets lekkers dus heb maar een appel genomen.
Maar dan op een andere manier: een appel in stukjes/blokjes snijden, beetje citroensap, kaneel en heel klein beetje (poeder) suiker oroverheen doen en dan even in de magnetron!
Was een tip van sonja bakker en ik had dit pas 1 keer gedaan, maar het werkt wel!
Het smaakt een beetje naar appeltaart (alleen zonder deeg...wat eigenlijk het lekkerste is!! Hahaha!!) en is dus best lekker. maar het belangrijkste: het vult heel erg goed doordat het warm is!! Ik heb nu dus 1 appel op, en zit echt vol!!
Misschien een tipje dus voor degenen die ook aan het "lijnen" zijn!

Zo, nu ga ik nog even verder kijken op internet en dan lekker (met een vol gevoel ) naar bed!

Weltrusten alvast allemaal!
X 4dec

Ach wat zielig dat je gisteren helemaal alleen was!!
En dan ook nog met zo`n lekkere trek!!
Ik ben ook aan het bakkeren maar deze week heb ik het echt verpest!
Sinds moederdag weer niet kunnen stoppen met chips en koekjes,elke dag denk ik,morgen begin ik weer.
Dan de hele dag weer streng bezig en s`avonds gaan alle remmen weer los.
Ik ben (was) 7,5 kg kwijt maar durf na deze week niet te wegen
Ik heb het hangslotje weer op de kist (met lekkers) gedaan en mijn vriend het sleuteltje overhandigd  Hij is zo streng dat ik echt voorlopig niks meer krijg.
Alleen lukt mij het gewoon niet.
Maar wel bedankt voor je lekkere tip van de appeltaart zonder deeg!!
Klinkt goed zeg!! Ga ik me vanavond maar eens mee verwennen!
Succes voor jou ook!!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan