Waar is iedereen????

A

Anoniem

Guest
denk ik even lekker bij te kunnen lezen/praten hier, is er bijna niemand!
Nou ja, dan word het toch maar voor de tv hangen denk ik...

ja het is wel rustig idd, maar een avondje voor de buis hangen is ook wel lekker

En nu is het weeeer zo rustig  Ik denk: lekker een kop koffie en even kijken op het forum voordat ik ga strijken(), maar helaas!

En euhh, bankhangen was idd ook wel lekker, de film was alleen niet zo boeiend dus ben in slaap gevallen!! Hahaha tja, dat is bij mijdus echt ALTIJD als ik alleen ben en dan een film ga kijken

Ik ben er!!!
Moet je voor de gein eens op het zwanger-zijn forum kijken. Daar is weer zo'n leuke discussie bezig over bv. Echt iets voor jou!
Sil

Ik bedoel dan de topic; Wie kiest er ook voor flesvoeding.

ik ben er ook weer. Had gisteren late dienst en mocht vandaag uitslapen van mijn mannetje!
x Esther

Jaaa, ik vond het ook al zo stil hier!
Maar ja...vakantie tijd...lekker weer...niet iedereen vind het dan lekker om achter de pc te zitten!

gr Anita

Whahahahaha SIL,echt niet normaaaaal dit!!!
Heb net de topic gelezen en word er zoooooo  van!!! Maar....vind het ook wel weer lachwekkend! Hahaha
Ik word echt kwaad van sommige mensen met hun uitspraken hoor, zit ik helemaal te trillen hier achter mijn pc! Zooooo beledigend hoe sommigen praten over moeders die flesvoeding geven....vreselijk!
Heb toch even gereageerd (hahaha) maar heb me heeeeeel bewust heeeeel erg ingehouden, had zo die hele pagina vol kunnen typen hoor! Maar goed, daar was niemand vrolijk van geworden denk ik

Terug
Bovenaan