waar is iedereen

Nee hoor je bent niet de enige die zit te wachten hier is er nog eentje! Ik ben de 24e uitgerekend en vandaag voor de 2e keer gestript en zit nu met harde buiken achter mijn pc ik hoop dus dat het nu echt gaat doorzetten want mijn harde buiken zijn behoorlijk pijnlijk! Wanneer ben jij uitgerekend?

Groetjes,

Puk

Hoi,
Hier nog een wachtende. Ik verveel me stierlijk en moest vanavond even het huis uit. Nu net weer terug. Puk ik hoop dat het nu lekker door zet voor je. Ik ben nu 40 +2 en heb vrijdag pas weer controle. Wil zo graag dat het begint...
Monika

Ik ben er ook nog, verveel me ook stierlijk d.w.z. dat zou ik doen als mijn anderhalfjarige niet de nodige aandacht zou vragen maar van mij mag het langzamerhand weleens komen. Ben nu 39.4 dus het kan zo nog maar 3 weken duren, moet er echt niet aan denken....
Alle wachtenden:.... veel sterkte en hopelijk besluiten de juli babies allemaal in juli te komen en niet in augustus..

Hier nog een wachtende,

Ben nu 39 weken dus het kan nog zolang duren.
Heb een paar keer een valse start gehad maar doorzetten...ho maar.
Morgen weer naar de gyneacoloog en een echo.
Omdat het kindje zo groot is hoop ik dat we nu een afspraak kunnen maken om in te gaan leiden. Is ook niet alles maar dan weet je tenminste hoe lang je nog moet wachten.
Ik heb hier ook een kleine van 15 maanden rondhuppelen, dat geeft gelukkig wel afleiding maar het kost ook aardig wat energie.
Dus iedereen die nog moet bevallen: je bent niet de enige en ik wens iedereen alvast heel veel succes en sterkte.

Groetjes Marianne

ik ben 25e uitgerekend en heb het nu wel gehad heb ook een dochter thuis zitten van bijna 2 en die wil nu ook wel weer eens met mama spelen op de grond maar dat wil niet lukken want ik kom nooit meer op mijn pootjes terecht erg vervelend gr bianca

Terug
Bovenaan