waar is iedereen?

Ik kijk nog wel regelmatig, maar ik zie inderdaad niet zo heel veel actie op dit forum. Jammer, ook mis ik wat oude bekende van het forum, voordat het veranderde.. Maar goed. Blijven volhouden, ik lees regelmatig en probeer dan te reageren.
Nu gaan we morgen eerst lekker een week op vakantie, dus zal het bij mij rustig blijven.
Gr. Mamajo

Nou, ik lees hier nog wel eens, maar niet veel meer. Komt ook omdat je nu niet meer goed kunt zien op welke onderwerpen is gereageerd. Ben verder meer op het forum van mijn dochter te vinden.

Gr Liesje.

ps heb wel weer gereageerd op het zindelijkheidsonderwerp.

Hai!

Waar ik was??? Lekker even op vakantie! Niet dat je uitgerust bent na een vakantie met een baby en peuter. Maar toch wel even lekker dat je niks echt moet!!
Ik kijk hier niet iedere keer, omdat er vaak zo weinig wordt geschreven.... Maar toch doe ik mn best om de boel "draaiende" te houden zal ik maar zeggen. Ik schrijf ook mee op het forum voor mn kleine meisje, daar zijn ze nog wat actiever!

Verder zijn we heel druk beziog om ons huis te verkopen. we hebben een nieuwbouwhuis gekoct hier 40 m vandaan. Echt leuk dat ik vanuit mn slaapkamerraam mn nieuwe huis gebouwd zie worden! Maar nu moeten we ons eigen huis nog zien te verkopen en dat valt in deze tijd niet echt mee. we proberen het eerst zelf te doen, zonder makelaar zeg maar. een makelaar kan altijd nog en als het ons zo lukt, scheelt het een hoop geld. kan ik mooi gebruiken om straks leuke kinderkamertjes in te richten!!

Wees niet bang dat je de enige bent op dit forum! Ik ben er dus ook nog!!

Gr Antoi

Hoihoi!

Ik kijk ook nog regelmatig hoor, maar niet meer dagelijks, omdat er toch weinig gebeurd.

@Antoi; idd grappig om zo de bouw te kunnen volgen. Duimen dat jullie je huis goed en snel kunnen verkopen, dan kan je je echt gaan richten op het nieuwe huis!

Hoi meiden,

Fijn dat jullie toch even gereageerd hebben! Thnx.
Helaas geen vakantie voor mij, maar een ziekenhuisovernachting wegens uitdrogingsverschijnselen, ik ben 36 wk zwanger en houd nog steeds weinig binnen, troost is dat het niet meer al te lang gaat duren!
En Antoi, zo'n vakantie is idd anders dan zonder kleintjes en wat een mooi uitzicht op een nieuwe huis, succes met de verkoop,

x Esther

Hallo!

Zoeken jullie misschien een nieuw forum om te kletsen? Kom dan eens kijken op http://www.kletsmama.nl. Dit is een zeer actief forum waar je ervaringen kan uitwisselen en gewoon lekker kunt kletsen.
Het forum is ingedeeld per kwartaal zodat je kunt kletsen met moeders met kinderen die hetzelfde meemaken als jij. Heel veel moeders hebben vroeger ook hier geschreven maar zijn overgestapt naar kletsmama.nl

Groetjes, Judith

Terug
Bovenaan