Waar is Janne gebleven!!

Janne we zijn met z'n alle erg benieuwd!!! is het al begonnen, of kan je gewoon niet inloggen! Laat wat horen! Branden van nieuwsgierigheid!!

Misschien dat je nu wel heel hard aan het puffen of wegzuchten bent. Bij deze een telepatische succes van, en kan wel zeggen namens alle meiden hier!!

X Janne van Krukel!!

Janne heeft vanmorgen nog een topic geopend op hyves voor alle bevallen mama's... misschien met voorbedachte rade; zo van... ik open 't vast en dan kan ik vanavond melden dat ons kindje er is!!!! hahahahahaha... dat zou een stunt zijn! Zo even tussen de weeen door....

Neeeee Janne, je bent gewoon nog lekker "onze" medezwangere toch?? Toch Janne? Hee Janne? Zeg eens iets Janne? JAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNEEEE????????????????????????

moest naar de VK, en ben idd mijn slijmprop verloren zoals k t omschreef klonk t als de slijmprop. Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten kan het dus makkelijk nog 2,3 weken duren. Maar ok het is wel aan het werken dus! Ons kleine humeltje is ingedaald en ligt er helemaal klaar voor! We hopen dat het nog een dag of 5 vanaf morgen gerekend blijft zitten zodat we lekker thuis kunnen bevallen of in ieder geval naar huis kunnen als alles oke is! We w88 af! Wel spannend hoor!!

Liefs en bedankt voor het meeleven!!

De reden dat k nog niet gereageerd had was dat we onze hond op moesten halen bij mijn schoonouders. Ze was lekker op de stapel brandhout geklommen en vervolgens op het dak van het vogelhok en zo de schuur op. Daar vloog ze over het dak van de schuur van links naar rechts. We wonen in rijtjeshuizen dus 4 huizen naast elkaar en dus ook 4 schuren! Hahaha de buurvrouw wist niet wat ze zag, ( onze hond is een husky, kun je na gaan zo een kalf op de schuur!) en heeft mijn schoonvader gebeld omdat ze niet wist waar wij waren. Die arme man is met de ladder de hond eraf wezen halen omdat ze niet meer terig durfde. Maar volgens hem leek het wel een kangeroe! Hahaha! Ik zie het al helemaal voor me!

Dus al met al fysiotherapie verloskundige en een vervelende hond heb k geen tijd gehad om eerder te reageren! :D

propperdepop, kom maar op....
kom jij maar lekker buiten kijken.....
dan gaat het daar nog ergens op lijken....
graag onze kindjes afgeleverd voor de kerst.....

zo dat er niet 1 van ons tijdens de feestdagen perst...
dat we allemaal kunnen genieten van ons kleine geluk.
met graag zoals beloofd op d'r hoofd een grote pluk!

Dat Janne stiekempjes ook gauw mag bevallen...
want ze is het nu wel zat zo zwanger rond te lallen....

Dat hun wondertje soepeltjes ter wereld mag komen..
En dat wij van dat moment nog even verder mogen dromen.......

Terug
Bovenaan