A
Anoniem
Guest
hoi hoi
ik maak me eigenlijk best wel zorgen om iets...
sophie is nml bang voor kindjes die huilen.
ze raakt dan helemaal overstuur en wilt weg....
ik ken niet veel mensen met babies
maar als ik naar iemand toegaat die 3 weken jonger is als sophie dan zetten ze het allebei op een huilen en dat stopt dan niet meer....
dit is al vanaf dat ze allebei 3 maand zijn en het gaat niet echt beter...
zodra er een begint te huilen is de pret over..
ik zit dan altijd in dubio..
haar weghalen,op schoot nemen, troosten, niet meer naar toe gaan, haar even laten zitten.....
bedoel wil haar er ook niet voor weghouden, maar aan de andere kant raakt ze zo overstuur en dat is natuurlijk ook niet leuk voor ons allemaal..
vaak kunnen wij als ouders zijnde ook niet normaal met elkaar praten en dan gaan we maar wandelen ofzo...
ik vind het heel jammer, zit nu nml ook te twijfelen of ik wel naar zo'n forumdag wil gaan...
het is nml niet leuk om je kindje zo overstuur te zien en ze geniet er dan ook niet van...
wie herkent dit en wat kan je eraan doen..
gaat het vanzelf over naarmate ze ouder worden etc etc etc
liefs tobi
ik maak me eigenlijk best wel zorgen om iets...
sophie is nml bang voor kindjes die huilen.
ze raakt dan helemaal overstuur en wilt weg....
ik ken niet veel mensen met babies
maar als ik naar iemand toegaat die 3 weken jonger is als sophie dan zetten ze het allebei op een huilen en dat stopt dan niet meer....
dit is al vanaf dat ze allebei 3 maand zijn en het gaat niet echt beter...
zodra er een begint te huilen is de pret over..
ik zit dan altijd in dubio..
haar weghalen,op schoot nemen, troosten, niet meer naar toe gaan, haar even laten zitten.....
bedoel wil haar er ook niet voor weghouden, maar aan de andere kant raakt ze zo overstuur en dat is natuurlijk ook niet leuk voor ons allemaal..
vaak kunnen wij als ouders zijnde ook niet normaal met elkaar praten en dan gaan we maar wandelen ofzo...
ik vind het heel jammer, zit nu nml ook te twijfelen of ik wel naar zo'n forumdag wil gaan...
het is nml niet leuk om je kindje zo overstuur te zien en ze geniet er dan ook niet van...
wie herkent dit en wat kan je eraan doen..
gaat het vanzelf over naarmate ze ouder worden etc etc etc
liefs tobi