waar is Linda/kezfan?

A

Anoniem

Guest
Wie weet er waar Linda is?
Ik heb haar hier de laatste 2 dagen niet meer gezien.
Het valt me echt op dat ze er niet is.
Aangezien ze vaak reacties geeft die je niet over het hoofd ziet.
Positief hoor, altijd heel spontaan en open.

Wie weet het?

Groetjes Marianne

Hoi Marianna,

Niets aan de hand hoor hier. We hebben een paar hele leuke maar drukke dagen hier. Ik ben met een vriendin en Marissa lekker gaan winkelen, ben naar de training van PSV geweest met Maris en nu aan het wachten op mijn man want we gaan zo naar de stad. Alle belangrijke gebouwen zijn speciaal uitgelicht met allerlei gekleurde lampen en muziek. Altijd erg mooi. Verder was er elke avond voetbal. Morgen de hele dag weg voor de intocht en naar een vriendin. Gewoon even geen tijd gehad om de pc aan te zetten dus. Maar gelukkig heb ik internet op mijn telefoon dus ik blijf wel op de hoogte van de gebeurtenissen hier. Toen ik daar dus zag dat jij je af vroeg waar ik was heb ik toch maar even ingelogd.
Ik zal dit weekend nog niet zoveel online zijn maar volgende week is het wat rustiger hier dsu dan ben ik weer terug . Lief dat je naar me vroeg. Voor jou en iedereen een heel fijn weekend en tot snel.

liefs Linda

Hahaha, ik dacht al, die zal veel voetbal hebben gekeken!

Veel plezier morgen met de intocht! Ik denk dat iedereen van het forum morgen er wel heen gaat of het op tv gaat kijken.

groetjes MAris

Hoi Maris,

Ik heb er echt ontzettend veel zin in. Echt helemaal leuk die intocht. Ik vind het zelf altijd al super leuk en ben dus benieuwd hoe Marissa gaat reageren. We hebben al wel het Sinterklaasjournaal gekeken   en ze vindt het allemaal wel interessant. Gaan jullie ook naar de intocht of gaan jullie tv kijken?

groetjes Linda

Hoi Linda,

Als het weer goed is gaan we naar mijn moeder toe en daar sinterklaas inhalen, die komt met een boot op het strand. Als het weer niet goed is gaan we misschien hier naar het overdekte centrum toe of anders heerlijk voor de tv. Vind ik zelf altijd erg leuk!

groetjes MAris

Terug
Bovenaan