Waar is m'n ei...???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik baal. Heb deze maand ovulatietesten (TODAY van de apotheek)  gekocht en ben op dag 11 begonnen met testen. zit inmiddels op dag 16 en nog steeds niet positief gestest (vandaag dag 16 nog niet gestest). Mijn cyclus is 28 of 29 dagen, dus ik zou verwachten dat het inmiddels toch wel zou moeten...
Ik begin nu echt te balen en begin te twijfelen aan de test. Had donderdag namelijk wel gespannen borsten en steekjes in mijn buik maar we hebben vertouwd op de test en aangezien we allebei doodmoe waren niet geklust...

Ik hoop dat ik vandaag of morgen nog positief test of dat m'n eisprong al op dag 9 of  10 is geweest, maar eigenlijk ben ik de hoop voor deze maand alweer aan het verliezen. Is wel erg pessimistisch maar ja.

Doeg doeg,

Sterre.

Hoi Sterre

Misschien heb je inderdaad je ei al voor dag 11 gehad.
Ik hoop het voor je! Optimistisch blijven hoor !
Groetjes Rene

Hoi Sterre,
Hier hetzelfde probleem!
Ik gebruik dipstick testen van het internet en vorige maand bouwde het streepje zich heel mooi op. Op woensdag zag ik al een vaag streepje en die werd iedere donkerder tot hij op zaterdag op z'n allerdonkerst was. Ik heb diezelfde dag mijn eisprong nog gevoeld. We hadden de hele week al geklust, maar helaas mocht het nog niet zo zijn.
Deze maand weer dezelfde test en dinsdag begonnen en tot en met vandaag nog niks te zien, zelfs niet een heeeeeeeeel licht streepje (terwijl vandaag eigenlijk mijn ei moet zijn!).
Lastig he? Al dat wachten....
Succes met testen

Groetjes Ukkepuk

Hoi Sterre,

ik heb ook deze maand ovulatie testen gebruikt van cb. op dag 10 begonnen met testen naar alle 7 testen nog geen stijgende lijn ontdekt?? ik heb ook maar geen nieuwe verpakking opgehaald, want klussen doen we om de dag.

ik ga nu maar van 13 okt. uit met mijn nod, dat is dan op dag 30, gemiddeld is het 28-30 dagen.

spannend wij wachten af!!!

groetjes Tamara

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Het komt dus in ieder geval vaker voor! (niet dat ik dat jullie gun hoor!)  Ja, is inderdaad lastig al dat wachten he. Heb net voor vandaag getest en, was weer negatief. Nou alle hoop op morgen dan maar!

Jullie ook veel succes gewenst!

Liefs Sterre.

Terug
Bovenaan