Waar is Mieke?

A

Anoniem

Guest
Ik wilde die vraag over diaree ook aan Mieke voorleggen.
Maar ik kan haar nergens vinden, is ze weg? Of kijk ik gewoon met mijn neus?

Hey Issie,

Nee je kijkt niet met je neus. Mieke is gestopt bij dit forum en blijkbaar is er geen vervangster. Nu moeten we het zelf maar uitzoeken.

Dan maar  via

groetjes Ida

Ik was mieke ook al kwijt.
Ik heb zoieso het idee dat de redactie dit forum een beetje wil laten doodbloeden;
Er waren toen allemaal plannen en er werden moderators gevraagd, maar ik heb nog niks zien gebeuren.
Sil

Nou je het zegt Sil, ik was ook al verbaasd dat er nog geen najaar 2007 moeders waren terwijl het najaar bijna winter is geworden. Dat vond ik al niet zo aardig voor de mama's die in oktober november en december een baby hebben gekregen.
En die moderators zijn misschien undercover bezig?

Ik had me destijds opgegeven als moderator en kreeg een mailtje terug met alle dingen die ze van plan waren en dat ik snel meer zou horen over de opzet. Ik heb daarna nooit meer wat gehoord.
En idd; de forums voor de najaar-kinderen van dit jaar ed zijn er nooit gekomen.
Niet erg netjes allemaal..

hm, ze kunnen ons toch niet zomaar opdoeken??? Zou ik wel van balen hoor. kan me ook niet voorstellen waarom ze dat zouden willen doen, er wordt hier toch best actief geforumd( of zoiets)

Groeten Carina

Terug
Bovenaan