Waar is mijn baby gebleven???

Nou, 't is precies zoals de titel het al zegt...Ik ben mij baby kwijt...voorgoed..
Luka is nu 6 maanden oud...Kruipt rond, zit los rechtop in de box of op de grond, zegt 'mama', de reiswieg is al een maand van m'n Bug a Boo af, Pampermaatje 5 sinds deze week...
Kortom, hij gaat al bijna het huis uit...pfff...
Hij is de laatste, en dat is het 'em juist...Ik wil hem niet klein houden maar onbezorgd genieten van mijn laatste babietje is er niet echt meer bij:eek:mdat hij zich nauwelijks nog gedraagt als baby!!!Snif snif....Waar is de tijd...wat word ik oud, vorige week mijn 1e grijze haar ontdekt...Oke, nu draaf ik door, maar m'n vraag is of meerdere mama's af en toe moesten slikken zodra de jongste bedachten geen baby meer te willen zijn...
Vanaf 2002 kreeg ik mijn 1e babietje, keurig thuis geboren, was toen onwijs verliefd en meteen duidelijk, hier wil ik er nog wel eentje van!
En nu, is dat poppetje 8 jaar en mijn jongste, nummertje 4 ook al 'uitgebabiet'....
Tijd voor moeders om zelf eens volwassen te worden dacht ik zo...
(Zo, is meer een psychologisch stukje eigenkennis geworden, maar ach, daar is zo'n forum ideaal voor!)

Groetjes Roos.

:)
Is het alweer een half jaar geleden dat je beviel van Luka? Jee, wat gaat dat snel!!!
En wat 'balen' nou dat juist deze laatste zo'n snelle rakker is, hihi.....
Ik herken het helemaal hoor. Nou ja, niet dat gedeelte van die grijze haren, want ik denk dat ik mijn 100e grijze haar al wel heb ontdekt....
Maar dat je een volgende fase in 'moet'. De fase van 'nooit meer een echt babietje'.
Ik heb het nu nog vaak nu Leah net 2 is, een eigen willetje heeft van hier tot tokio en ik me realiseer dat ik allemaal lopende kinderen heb...... Over een paar jaar hoeft de buggy niet eens meer mee op vakantie, o jee, wat wee.....
Maar weet je, het heeft ook wel weer z'n leuke kanten. Het wordt ergens makkelijker, je kunt weer meer en anders communiceren, en het is wel heel erg genieten. Zeker bij zo'n laatste, ook al is het de vierde, geniet je (tenminste ik wel) zo enorm en intens van die boefjes, omdat je weet hoe snel ze groot worden.....
Ook al is het moeilijk om afscheid van je baby te nemen, er komen ook weer erg leuke tijden voor terug...... (zei zij wijs, hihi).

:)
Is het alweer een half jaar geleden dat je beviel van Luka? Jee, wat gaat dat snel!!!
En wat 'balen' nou dat juist deze laatste zo'n snelle rakker is, hihi.....
Ik herken het helemaal hoor. Nou ja, niet dat gedeelte van die grijze haren, want ik denk dat ik mijn 100e grijze haar al wel heb ontdekt....
Maar dat je een volgende fase in 'moet'. De fase van 'nooit meer een echt babietje'.
Ik heb het nu nog vaak nu Leah net 2 is, een eigen willetje heeft van hier tot tokio en ik me realiseer dat ik allemaal lopende kinderen heb...... Over een paar jaar hoeft de buggy niet eens meer mee op vakantie, o jee, wat wee.....
Maar weet je, het heeft ook wel weer z'n leuke kanten. Het wordt ergens makkelijker, je kunt weer meer en anders communiceren, en het is wel heel erg genieten. Zeker bij zo'n laatste, ook al is het de vierde, geniet je (tenminste ik wel) zo enorm en intens van die boefjes, omdat je weet hoe snel ze groot worden.....
Ook al is het moeilijk om afscheid van je baby te nemen, er komen ook weer erg leuke tijden voor terug...... (zei zij wijs, hihi).

Ik herken het ook wel. Ik heb er dan 2 maar het is ook zeker dat er geen meer bijkom ivm mijn gezondheid. Shanice is de laatste ik denk maar zo de laatste die in de luiers zit en ik ruim ook echt alles op. Ene kant vind ik het ook zo moeilijk maar aan de andere kant vind ik het ook lekker je ben niet meer zo beperkt. En de grijze haren heb ik ook al lang al voordat ik kindjes kreeg.
Ik vind het ook zo leuk om te zien dat ze samen spelen.

groetjes lisette

Hoi moeders, jullie hebben helemaal gelijk, als ik in de speeltui bben met de kids dan zie ik moeders zitten op het bijgelegen terrasje met een tijdschrijft, of kletsend met andere moeders...Ik race continu achter mijn kinderen aan, omdat bijv Lenthe nog niet alles alleen af kan in de speeltuin...
En inderdaad, een periode van geen luiers meer hoeven te kopen (en dus geen poepluiers meer hoven te verschonen!) geen buggy's en campingbedjes meer mee op vakantie, klinkt ook heerlijk.
Wat voor mij denk ik echt een verandering in het dagelijks leven is, is als de jongste 4 jaar is...Als Luka over 3,5 jaar naar school gaat is het akelig stil in huis overdag.Nu heb ik altijd wel 2 kindjes thuis, maar dan word het echt tijd om weer eens een plan voor mezelf te maken....Ga ik weer werken, of juist studeren...Lijkt me ook wel weer lekker hoor, dingetjes voor mezelf...
Maar nu nog effe lekker genieten van deze jonge kindertjes tijd!
Groetjes Roos.

Hoi moeders, jullie hebben helemaal gelijk, als ik in de speeltui bben met de kids dan zie ik moeders zitten op het bijgelegen terrasje met een tijdschrijft, of kletsend met andere moeders...Ik race continu achter mijn kinderen aan, omdat bijv Lenthe nog niet alles alleen af kan in de speeltuin...
En inderdaad, een periode van geen luiers meer hoeven te kopen (en dus geen poepluiers meer hoven te verschonen!) geen buggy's en campingbedjes meer mee op vakantie, klinkt ook heerlijk.
Wat voor mij denk ik echt een verandering in het dagelijks leven is, is als de jongste 4 jaar is...Als Luka over 3,5 jaar naar school gaat is het akelig stil in huis overdag.Nu heb ik altijd wel 2 kindjes thuis, maar dan word het echt tijd om weer eens een plan voor mezelf te maken....Ga ik weer werken, of juist studeren...Lijkt me ook wel weer lekker hoor, dingetjes voor mezelf...
Maar nu nog effe lekker genieten van deze jonge kindertjes tijd!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan