Waar is mijn ei nou??

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij helpen? Ik ben nu bezig voor de zesde ronde. Afgelopen keren was mijn cyclus mooi regelmatig. Al drie keer 25 dagen gehad. Laatste twee keer had ik, middels ovutest van CB, netjes 'op tijd' mijn ei. Dit keer had ik nog drie testen over, dus ik testte dit weekend weer op de dagen rond de eisprong. Maar ik heb nu geen ei gehad. Kun je een maand zomaar ineens geen eisprong hebben? Die CBtesten werden me iets te duur, dus heb gister maar een test van Kruidvat gehaald. Vanochtend zag ik wel een streepje, maar nog niet zo dik als de controlestreep. Dus negatieve test. Zou mijn ei dan nog een dag later komen? Of sla ik over? Wie heeft ervaring??

Het kan heel goed zijn dat je ei dit keer eerder of later is dan 'normaal'.

Ik had het deze maand pas rond de 19e of 20e dag.
Test zelf met testen van sensitest.Die zijn niet duur dus dan kan je er eens een extra doen.
Veel succes groetjes Fleur

oei ik zou het eigenlijk niet weten, mischien duurd de cyclus deze keer langer en moet de eisprong nog komen, de periode na de sprong is altijd 14 dagen, de periode ervoor kan verschillen. ik hoop voor je dat hij deze maand toch nog komt

hoi louise

het kan idd dat je ineens geen eisprong krijgt.
ik wist dat ook niet maar heb het nu al zeker 5 keer gehawd dat ik geen eisprong heb gehad.
maar goed het kan natuurllijk ook zo zijn dat je een paar dagen later een eisprong krijgt het kan zijn als je er teveel mee bezig bent dat dat gebeurd.
is allemaal heel raar wat je lichaam je voor de gek kan houden.

is ie inmiddels al geweest?

liefs bello

Terug
Bovenaan