Waar is mijn eisprong?

<p>Ik ben gestopt met de pil na 1 jaar slikken van de pil na zwangerschap (16 april de laatste ingenomen) om voor de tweede keer zwanger te worden. Netjes een onttrekkingsbloeding gehad en op 8 mei, cd 19, een eisprong (voor het eerst van mijn leven) gevoeld + een positieve test. 23 mei was ik ongesteld geworden (een cyclus van 33 dagen dus). Nu zit ik in maand 2 en het is inmiddels cd 35 en nog steeds geen eisprong. Ik test al 3.5 week en geen enkele positieve test. Die van de action werken altijd prima bij mij maar ik had ook de dipsticks van easy@home gekocht maar daar heb ik altijd 2 behoorlijke dikke strepen zoals deze dus (https://ibb.co/6JjX7SF) dus die werken niet bij mij ben ik bang. Op 22 juni waren deze best wel donker (en op de chat zeiden dat deze positief kan zijn) en die van action ook wel maar niet echt dik, meer een klein donker streepje en de rest wel wat donker, maar voor mij geen knaller zoals ik gewend ben van die van de action. Die komen na een paar seconde en dan zijn ze beide dik roze. Nu twijfel ik dus of deze idd is geweest. Wel al 1.5 week rugpijn en steekjes soms in onderbuik…. De eerste keer dat ik was gestopt met de pil na 12 jaar had ik direct mijn regelmatige cyclus terug. 36 dagen, 41 en 42 dagen, maand later was ik zwanger. Ik heb helaas een vrij lange cyclus maar goed ik weet wel wanneer mijn vruchtbare periode is. Wat kan ik nu het beste doen? En hebben meer mensen hier ervaring mee? We willen graag een kindje vanaf april (we hebben nu een december kindje) dus ik denk dat ik stop met testen en vanaf 13 juli stoppen met voorzichtig doen en als de eisprong alsnog komt, dat het dan sowieso een april kindje is.</p><p> </p><p>https://ibb.co/KDZwBLQ deze is van vandaag… Ook behoorlijk donker maar niet echt even donker als die van 22 juni.. </p>
 
Als je net gestopt bent kan je cyclus alle kanten opgaan.. ik zou gewoon door blijven testen tot je twee strepen vindt die gelijk zijn qua dikte en kleur
 
Wel lastig. Mijn ovulatietesten waren echt niet even donker als de controlestreep. Velen zeiden ook dat dit nog niet mijn eisprong was omdat hij nog te licht was. Toch heb ik nu deze week een positieve zwangerschapstest in handen gehad. Dat was dus wel mijn eisprong toen, alleen waren de streepjes niet heel donker.
 
@Kievietje, oh dat is fijn :)  
Dat denk ik dus ook idd en kijk op deze foto: https://ibb.co/qWJz4pM (die van 8 mei is dus van de vorige cyclus)
Ik denk echt dat die op 22 juni is geweest! Die dipsticks zijn ook nooit donkerder geweest dan die van 22 juni daarna. Die van de action trouwens ook niet dan die van de foto op 22 juni, maar normaal zijn ze wel echt knal dus vandaar dat ik dan weer twijfel, maar goed hij kan deze maand ook wat minder reageren op het hormoon dan dat ik gewend ben. En de strepen kwamen echt binnen de leestijd tevoorschijn (je ziet ze direct opkomen).
Ik heb er ook een paar van de action die uiteindelijk wel een donkere rand kregen maar dat was na een aantal uur dus die zijn niet goed.
 
Terug
Bovenaan