Hoi meiden!
ik ben nog dagelijks op dit forum, maar heb beetje geminderd naar max. 30 min. per dag. Komt doordat gepieker over schema's enz., dan lees ik weer verschillende verhalen en vind het soms moeilijk om rust te krijgen in mijn hoofd............klinkt beetje zwaar, zo bedoel ik het niet. Ik ben herstellende van een behoorlijke dip, weten jullie nog?, het gaat echt al beter. Mijn lieve man heeft een paar keer de ochtend fles gegeven, kon ik een paar nachten bijtanken én voor het eerst in maaaaaaaaanden weer een keer uitgeslapen tot 10:45uur, ik schrok er van, maar voelde me wel die dag al sterker en anders (meer in balans) Ik heb de knoop doorgehakt en slik nu weer anti depressiva, moest even over een drempel heen, maar heb er nu wel een goed gevoel bij, ik neem ze nu een week, de werking treed pas na 3 weken in, maar wel een paar bijwerkingen, waaronder slaperigheid (word na een tijd ook minder)
Het lukt me ook beter om naar Isis te kijken en luisteren en minder naar een 'bepaald' schema, Isis geeft zelf heel goed aan waar ze behoefte aan heeft. Ik geniet echt van ons meisje, ze is vrolijk, energiek en alert en zit lekker in haar vel, dat geeft zoveel voldoening (en kracht voor als het wat minder mocht gaan) Ook vind ik het fijn dat de 23:00 fles is komen te vervallen, begin ik nu beetje van te genieten (al is het vroeg naar bed, met boekje en chocolade)
Morgen beginnen we met het fruithapje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb er zin in (Isis ook, hoop ik!)
x Esther (Isis 29-11-06)