Waar is...

A

Anoniem

Guest
Iedereen???
Het is echt ongelofelijk rustig hier! Hebben jullie het allemaal druk, druk, druk?

He 4 december!!! Hahaha, zitten we weer eens tegelijk!

Heeeeeeeeyyyy Issie!!!!
Hahahaha, leuk he! Ik heb me echt al een paar keer afgevraagd waar jij was!! Hahaha...
Eeerst waren we allemaal elke dag wel hier te vinden, en nu ???? Ik weet ook niet waar iedereen is!
Ik heb het nu wel drukker inderdaad, werk 2 dagen (deze week 3) en dat merk je toch ook wel! Vorige week natuurlijk lekker op vakantie geweest, en van te voren was het zo'n mooi weer dat we ook s'avonds heel veel buiten zaten enzo.
En jij?? Ook druk?
Hoe gaat het bij jullie met de kleine??

Hoi hoi,

Sorrie, ik zat gisteren al in pyama en ging nog even snel kijken.
Dus ik ben al gauw gaan slapen. Was moe...
Ik ben ook druk hoor. Ik werk dan wel niet, maar op de een of andere manier zit ik geen moment stil. Ik ren van het een naar het ander en dan nog poetsen...
Tja...ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Vanmiddag krijg ik zelfs nog kraamvisite

Wat gaaf voor je trouwens dat je zo hebt kunnen genieten vorige week.
Wij gaan de eerste week van juli weg. Op een camping in een bungalow. Ik heb er zo'n zin in. Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het zal gaan.
Verder doet die kleine het hier prima. Slaapt alleen heel weinig overdag ineens.
Hij is wel vrolijk enzo, maar slapen ho maar.
Dus ja...dan heb je ook al weer minder tijd voor alles.
En ze zijn bijna zes maanden he?!!! Dan krijgen ze weer een heel ander schema geloof ik. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.

Nou, werkse van de week en veel succes!

Liefs,
Issie

Hoi meiden!

ik ben nog dagelijks op dit forum, maar heb beetje geminderd naar max. 30 min. per dag. Komt doordat gepieker over schema's enz., dan lees ik weer verschillende verhalen en vind het soms moeilijk om rust te  krijgen in mijn hoofd............klinkt beetje zwaar, zo bedoel ik het niet. Ik ben herstellende van een behoorlijke dip, weten  jullie nog?, het gaat  echt al beter. Mijn lieve man heeft een paar keer de ochtend fles gegeven, kon ik een paar nachten bijtanken én voor het eerst in maaaaaaaaanden weer een keer uitgeslapen tot 10:45uur, ik schrok er van, maar voelde me wel die dag al sterker en anders (meer in balans) Ik heb de knoop doorgehakt en slik nu weer anti depressiva, moest even over een drempel heen, maar heb er nu wel een goed gevoel bij, ik neem ze nu een week, de werking treed pas na 3 weken in, maar wel een paar bijwerkingen, waaronder slaperigheid (word na een tijd ook minder)
Het lukt me ook beter om naar Isis te kijken en luisteren en minder naar een 'bepaald' schema, Isis geeft zelf heel goed aan waar ze behoefte aan heeft. Ik geniet echt van  ons meisje, ze is vrolijk, energiek en alert en zit lekker in haar vel, dat geeft zoveel voldoening (en kracht voor als het wat minder mocht  gaan) Ook vind ik het fijn dat de 23:00 fles is komen te vervallen, begin ik nu beetje van te genieten (al is het vroeg naar bed, met boekje en chocolade)
Morgen beginnen we met het fruithapje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb er zin in (Isis ook, hoop ik!)

x Esther (Isis 29-11-06)

Heeeeey Esther,

Ik vroeg me ook al af waar jij was en hoe het met je ging.
Fijn dat je zo kon uitslapen. Lekker is dat dan he?!
Gelukkig gaat het weer een beetje beter met je!

Geniet lekker van je dochter! Ennuh...succes met die fruithap. Hou je fototoestel bij de hand.

Heel fijn dat het weer wat beter met je gaat esther! En goed dat je toch de medicijnen bent gaan slikken, ik kan me best goed voorstellen dat je daar in het begin niet meteen aan wilt toegeven, maar als de klachten blijven aanhouden is dat in combinatie met veel praten gewoon de beste oplossing.
Heeerlijk he, die kleintjes! Ik geniet ook echt elke dag zoooo van haar, het is zo'n lekker ding!! Hahaha! En mijn vriend (ook een depressie, zoals je misschien nog wel weet) krijgt zoveel energie als hij haar ziet, dat is ongelofelijk. Als hij zich niet zo goed voelt en hij is een tijdje met haar aan het knuffelen enzo dan zie je gewoon dat het hem goed doet. Heerlijk...
En Issie, ook al werk je niet, een kleintje op zich is al heel erg druk! Ik snap het af en toe ook niet hoor, als ik vrij heb dan gaat mijn dag ook zo snel voorbij, en dan denk ik op het einde van de dag: ik had dit nog willen doen en dat nog willen doen...vanalles waar nog niets van gekomen is! Dus ik begrijp je helemaal! Je hoeft niet te werken om toch je handen vol te hebben!
En, ze zijn inderdaad al bijna 6 maanden!!! Niet normaal hoe snel dat gaat he
Mijn vriend wilde voor op vakantie de buggie meenemen ipv de kinderwagenbak, maar daar kreeg ik zo'n raar gevoel bij...alsof ze dan niet meer baby was ofzo...brrrr....
En ook de schema'n ja, die gaan ook weer veranderen. Steeds minder flessen en steeds meer vaste voeding..daaraan merk je ook echt dat dat hele kleine eraf aan het gaan is vind ik.
Ik   weet niet of je mijn topic van het cb hebt gelezen, daar staat in hoe ik het nu moest gaan aanpakken met haar voedingen enzo, daar ben ik het dus (gedeeltelijk) niet mee eens, ik kijk wel hoe en wat ik ga doen.
Ik ga vandaag wel proberen om van de fles van 12.00 uur pap te maken, ben benieuwd (half pap half fles denk ik)
Ik maak nu ook het eten (fruit en groenten) zelf, eerst had ik potjes. Potjes gebruik ik nu alleen als we weggaan of voor de makkelijkheid.
Ik had haar broccoli met aardappel gemaakt en gisteren gegeven...hahaha mijn eerste koookkunsten en ze vond het vreselijk!!!!   Ze moest gewoon kokhalzen..hahaha...
Och ja, dat komt ook allemaal wel!

Nou, het is weer een heel verhaal geworden zie ik nu  dus ik ga maar eens verder bij de andere topics kijken hihihi

Liefs 4dec

Hahahaha...Efraim heeft gisteren ook aardappel en broccoli op en die vond het heerlijk!
Ik ga proberen om me niet meer druk te maken om dat schema hoor.
Ik zie het wel. Hij eet verder hartstikke goed dus...
Idd. dat hele kleine is er nu echt wel af. Wel jammer vind ik.
Mijn vriendin is afgelopen woensdag bevallen van een dochter.
Ik heb alleen nog maar foto's gezien maar wat is dat dan weer klein.
Pffft... wat gaat de tijd toch hard.

Lekker he, zo genieten van je kleine. Soms is hij best wel lastig maar als ik hem dan zie dan smelt ik toch weer... Zo'n heerlijk ventje!

Geniet allemaal maar lekker van jullie kids!
Ze zijn super!

Terug
Bovenaan