Waar kan ik betaalbare zwangerschaps/voedingsbh's kopen in grote maten?

Hoi meiden,

Heb een probleempje, dacht dat ik niet zo mega gegroeid was, maar het ziet er naar uit, dat ik de komende tijd in ieder geval bh's in 75F nodig heb. Alleen kan ik ze nergens vinden. Ik geloof best dat ze er zijn, maar ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven, omdat het w.s. toch maar voor een paar maanden is. (ik wil wel nieuwe, geen 2e handse)
Wie weet waar ik betaalbare zwangerschaps-/voedingsbh's kan vinden? Landelijke winkels  en in  Midden-Brabant??  In de meeste winkels zie ik of geen grotere cupmaten of alleen in een grotere omvang. (bijv. 90F enzo)

groetjes,
Jackje
 
hoi hoi

Je zou hunckenmöler eens kunnen proberen. Volgens mij kosten ze daar rond de 20 euro. En of ze in zo'n maat een voedingsbh hebben weet ik niet. Maar een zwangerschapsbh is eigenlijk een soort sportbh waar nog een klein beetje ruimte in is voor als na de bevalling de melkklieren opzwellen. Als ze hem niet in je maat hebben kunnnen ze misschien een alternatief bieden. Ik heb de mijne bij hema gekocht, maar die gaat maar tot D 95. Normaal ga ik altijd bij hunckenmöler, maar toevallig was toen mijn maat uitverkocht, en ik wilde toen echt een nieuwe, mijn normale bh's deden gewoon pijn.

Veel suc6

Doortje 18,4 weken
 
Hoi,

Ik zou als ik jou was gewoon naar de Prenatal gaan voor een Meegroei BH-Voedings BH. Daar heb ik ze ook vandaan en daar hebben ze ook grotere maten. Als ze je maat niet hebben, dan bestellen ze die voor je.  Ik heb 15 euro betaalt voor mijn meegroeibh ´s bij de Prenatal.

Succes!

Sabrina
30,1 wkn
 
Hoi Jackje,



Je kan ook een beetje sjoemelen met de maat. Je geeft aan opzoek te
zijn naar 75F je kan dan ook kijken naar 80 of 85 E. 75F heeft ongeveer
dezelfde diepgang als 80/85E.   Je moet uiteraard goed opletten bij
het passen en zal niet voor alle BH's gelden. Je omvang onder je borst
en op je borst geven de maat aan die je nodig hebt (hoe grotere omvang
op je borst hoe grotere cupmaat) Als je de onderste omvang dus wat
groter neemt compenseert dit in de cupmaat.

Het is allemaal een beetje moeilijk uit te leggen maar ik hoop dat je het begrijpt.



Je kan dit hooguit 1 cupmaat doen anders zit je BH niet meer goed!!

Voor de omvang maat niet groter gaan als 10 cm boven je eigen maat.



Groetjes Anja.

 
Hoi Jackje!
Nouik kan je een hand geven ik heb ook maat 75F nu. Ik heb nu drie voedingsbh's die draag ik al een paar maanden en zitten goed. Het is van merk Anita dus helaas niet goedkoop maar wel goed. Ik heb ze gekocht bij Ruimschoots , dat is wel in Amsterdam maar zijn volgens mij bij een beetje speciaalzaak te bestellen.
Nou ik hoop dat ik weer terugga naar m'n bescheiden 75D straks hoor.
Succes!
Taatje
32w2d
 
Hoi,

Ik heb ook een grote cup-maat (die nog groter werd na de bevalling!) namelijk 75H. BH's in die maat moeten gewoon goed zitten, anders krijg je last van je rug. En als je van plan bent borstvoeding te geven helemaal, want anders vergroot je het risico op borstonstekingen.
Na lang zoeken kwam ik bij de site van Anita, dat is een merk kleding dat vanalles voor de zwangerschap verkoopt en dus ook grote bh's. www.anita.com
Je kunt daar ook zoeken naar een winkel in de buurt waar ze dat merk verkopen. Als je het nummer van de bh opschrijft kan die winkel alles bestellen. Ik heb de beugelbh's nu. Heel stevig en heel prettig. Niet het goedkoopst helaas. Een bh kost ongeveer 50 euro. Maar ja, hij zit echt perfect, ik heb er veel steun van en het is ideaal met voeden!

Succes, Louise
 
Hoi,

Ik weet niet waar jij woont, maar ik weet dat er in Arnhem een zaakje zit dat grote maten voedings bh's verkoopt. Het winkeltje heet XL mode, en zit op winkelcentrum Kronenburg. Het zit op een bovenetage naast de kijkshop, tegenover de bibliotheek. Ze kosten vlgs mij rond de 35 euro. Ik heb zelf cupmaat G, en mij zaten ze goed. De bh gaat onder de borst open met een ritsje.
Succes met zoeken!

Groetjes, Kat
 
Terug
Bovenaan