Waar kan ik leggings kopen voor mijn dochterje?

A

Anoniem

Guest
Ik ben op zoek naar leggings in maat 80 voor mijn dochterje, zodat ze haar rokjes en jurkjes wat vaker aan kan en niet alleen als het warm genoeg is voor hele blote benen. Nu heb ik me rot gezocht bij ons in het centrum maar niks gevonden. Ik ben volgens mij overal geweest (hema, v&d, wibra, zeeman, h&m etc.) De enige die ik kon vinden waren bij Villa Happ en die waren iets van 13 euro. Beetje duur...
Iemand suggesties?

Hier verkopen ze leggings in alle soorten en maten op de markt. Niet duur dus!  

Ik heb ze vorige week bij de prenatal gekocht, voor ik geloof rond de 5 euro met een strikje aan de zijkant (en bijpassend jurkje) maar hier (utrecht) hebben ze wel leggings bij de hema voor een euro of 4 geloof ik.

Volgens mij moet je bij de v&d en c&a of bijenkorf  ook wel kunnen slagen, maar bij de prenatal in ieder geval. Mocht je al deze winkels niet in de buurt hebben zitten, dan weet ik het ook niet...

Ik ben blij dat ik ze wel heb, voor onder haar jurkjes idd. Ideaal (zeker als ze net iets te kort worden, maar nog zó schattig staan)

Succes ermee

Bij terStal hebben ze hele leuke leggings. Wit, grijs, grijs/wit gestreept, roze/wit gestreept, rood met witte bolletjes etc. Iets van 1,55 euro per stuk geloof ik.

groetjes,
Karin

Nou, ik heb na jullie reacties nog even fijn doorgespeurd bij ons in het dorp en uiteindelijk 2 leggings bij Prenatal gekocht (roze en grijze). Ze waren € 5,99 maar bij het afrekenen bleken ze maar € 3,99 te zijn per stuk. Dat viel dus weer mee!

Vandaag nog even snel de hema binnen gelopen en daar hadden ze een leuke bruine met gekleurde streepjes hangen. Toevallig ook nog met 50% korting, dus die was maar iets van €3,-.

Ben weer helemaal blij en als het weer wat kouder wordt ga ik ze zeker bij Maud aan doen, leuk!

Bedankt in ieder geval voor al jullie tips!

Terug
Bovenaan