Waar kan ik schoentjes van maatje 19 kopen?

Ik vind mezelf ontzettend dom dat ik dit vraag, maar het punt is dat ik bij C&A heb gekeken en daar had je alleen maar grotere maten....

Aangezien ik weinig tijd heb om stad en land af te struinen, wil ik graag doelgericht naar een winkel toe die leuke, betaalbare schoentjes verkoopt. Ik woon in Almere, dus aan winkels geen gebrek, maar gek genoeg kan ik hier regelmatig nauwelijks slagen.
Mijn zoontje (bijna 14 maanden) loopt nog niet los, wel langs de tafel en aan het handje, maar het is meer voor op de fiets. Dan vind ik het te koud om hem alleen in z'n sokjes te laten zitten. Oh ja; én om hem op straat achter z'n loopauto te laten lopen.

Vanmiddag bij Zeeman leuke schoentjes gekocht mt. 12-18 maanden, maar als hij staat, zitten z'n tenen al tegen de voorkant aan en ze staan naar mijn idee te strak. Nu wil ik dus wat 'echtere' schoentjes kopen.

Hoop op tips!!!!!! Alvast bedankt.
 
hoi
Bij Scapina/Schoenenreus hebben ze redelijk betaalbare schoenen, ook in kleinere maten. Ikzelf koop voor mijn dochters altijd schoenen bij een duurdere kwaliteitswinkel. Ze beginnen daar met maat 18. Je betaalt dan wel 40-60 euro per paar, maar dan heb je wel kwaliteit en dat vind ik heel belangrijk voor voetjes die in de groei zijn. Maar ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken.
Zeemanschoentjes enzo zijn leuk als ze nog niet lopen, maar als ze echt gaan stappen zou ik voor goede schoenen kiezen. En voor binnen voor soepele slofjes.

groetjes Melanie
 
Hoi,

Ik heb toevallig een paar weken geleden bij "Kassa" een kwaliteitstoets van kinderschoenen gezien. Daarbij kwam Scapino het beste uit de test. Bij "van Haaren" hebben ze ook schoentjes vanaf maat 18. Dit kwamen ook redelijk uit de test. Verder weet ik nog "Dolcis" (is wel iets duurder) en "van Woensel". Schoenenreus kwam als slechtste uit de test.

groetjes,

Desiree
 
Voor deze stap-fase heb je inderdaad nog zachte zool-schoentjes nodig. Persoonlijk zou ik naar bijvoorbeeld de Dolcis gaan voor deze schoentjes. Daar kunnen ze ook de maat goed opnemen. Ons zoontje heeft deze schoentjes ook gehad en bevallen prima. Ze hebben een leren zooltje met anti-slip. Daarmee zou je ook buiten kunnen "stappen". Met de schoentjes van bijv. Zeeman zou ik dat niet zo snel doen omdat het stoffen zooltjes zijn.
Veel succes met het vinden van schoentjes!
 
Hoi,

Zootjes (soort slofjes) zijn heel goed als ze net gaan lopen. Maar die zijn vrij duur. (25 euro) Bij de Hema hebben ze een goedkopere variant daarvan. Net zo goed, en maar 15 euro. Van de Difrax hebben ze ook eerste schoentjes. Te koop bij o.a. DA of kijk eens op www.difrax.nl. Ze mogen pas echte schoenen aan als ze zeker een maand goed kunnen lopen. Tot die tijd zijn schoenen met zachte zooltjes beter voor de voetjes.

Groetjes, Cathy
 
Hoi,
Kijk eens op roosjes.eu
Daar heb ik voor Jeffrey ook al diverse besteld.
Het zijn dezelfde als zootjes en boumy's, maar dan in de prijsklasse van € 9,50 tot € 14,50.
Helemaal van leer en zelf in kleur samen te stellen. De levertijd is maar een paar dagen.
Groetjes van ingrid
 
Hee allemaal,
slofjes had ik ook (van Boumy) geweldig leuk zolang ze binnen stappen. Mijn dochter van 13 maanden loopt sinds afgelopen week los en ook buiten. Dan zijn die dure slofjes zo kapot !
Dus schoenen aan, maat 19. Een paar gekocht bij de Schoenenreus (van het merk Topolino). Zo lang de voetjes nog zo hard groeien, koop ik persoonlijk geen schoenen van 60 euri per paar.

Mijn zoon van 3 heeft nu wel een paar dure schoenen gekregen voor de winter. Daarnaast heeft hij een paar schoenen van de Schoenenreus en ik heb pas nog een paar "erbij" schoenen gekocht bij de Scapino.
En consumententest of niet: bij mij doen de schoenen van de Schoenenreus het stukken beter dan Scapino. Bij die   van Scapino waren na 2 dagen de neuzen al helemaal kaal. Ook leuk.....
 
hoi,

als je kindje nog niet zelfstandig kan lopen, mag het nog geen schoenen aan.
het mogen dan wel slofjes zijn die op schoentjes lijken(zelfs bij etos of andere drogist tekoop van difrax zijn ze volgens mij)
bij prenatal heb je ook van die soort slof-schoen.
het is niet goed om een schoen met een echte zool te nemen,pas als ze 4 weken kunnen lopen(zelfstandig) dan mogen ze schoenen.
groetjes
 
Terug
Bovenaan