waar kijken jullie het meest naar uit?

A

Anoniem

Guest
dag dames... waar kijken jullie na de bevalling het meest naar uit? Ik naar het volgende;

weer normaal kunnen lopen
knuffelen met de uk
lekker tutten met de baby
wandelen
broodje filet american
babyzwemmen
zingen voor de baby
lekker mijn eigen lijf weer terug hebben....

ben benieuwd wat jullie wensen zijn...

liefs boeffie (nog 3,5 week)

Het klinkt misschien erg cliche, maar ik kijk NU het meest uit naar het moment dat ik zelf en dat mijn man ons kleintje in de armen kan houden. Lijkt me gewoon ZO speciaal.

Verder kan ik me zeker verheugen op alle mooie momenten die samen komen. Lekker wandelen buiten, knuffelen etc.

Maar ook het stoeien met manlief! Haha! Dat kan gewoon nu niet en we mogen elkaar toch graag plagen, dus daar kijk ik ook weer naar uit!

Oei, da's een moeilijke.........
sowieso naar de baby natuurlijk, maar ook dat ik mijn energie terugkrijg en dat ik niet meer zo kortademig ben en dat ik weer normaal kan bewegen. Al met al toch aardig wat.
Maar de nieuwsgierigheid naar de baby wint

alles met de baby staat echt helemaal bovenaan mijn lijstje... maar weer normaal kunnen liggen en zitten en lopen is ook we heel wenselijk....

ben zo nieuwschierig naar ons meisje, als ik dan zie dat bolle 3 weken eerder is bevallen hoop ik dat dat bij mij ook gebeurt..

Oh Saskia.... ik ook willen bevallen, ben nu 37 weken dus het mag!

Waar kijk ik het meest naar uit... in de eerste weken.
- Ons kindje in de armen, de nieuwsgierigheid hoe het eruit ziet enz.... o,ja eerst willen weten of het een meisje of jongetje is.
- Hoe onze dochter reageert op haar brusje.  
- Minder hormonen en dus niet meer ziek zijn!
- Op de buik kunnen slapen!! Als de stuwing weg is

En ik kan nog zoveel meer bedenken!

Liefs Noah

@ Saskia,

Alles wat Noah al beschrijft en gewoon filet eten

gewoon denk iniedergeval het ukkie, ben er zo nieuwsgierig naar!! lekker naar de kraamtijd, verwend worden enzo. ook naar het heerlijke op me buik slapen, eigen kleding weer aan. lekker is gewoon gek kunnen springen of hard de trap op rennen  gewoon alles makkelijk kunnen doen!!

Allereerst natuurlijk naar onze baby, hoe ziet hij/zij eruit, hoe ie voelt hoe ie ruikt alles gewoon....En hoe Yara op haar broertje/zusje reageert.....De 1e kerst met ons 4 tjes...En weer lekker kunnen spelen met Yara, ik kan niet meer ff lekker op de grond zitten enzo en daar voel ik me echt heel schuldig over....Ik hoop dat de kleine snel komt ik ben nu 39 weken!!!!

Terug
Bovenaan