A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
2 weken geleden ben ik gestopt met de pil.Sinds 5 dagen heb ik wat vage klachten zoals dingen vergeten die net verteld zijn, draaierig, misselijk, buikpijn als ik veel gebukt heb en gisteren na het sporten, zwemmen, had ik de hele avond vreeselijke buikpijn.
Mjn lichaam kan mij nu 2 dingen vertellen.
1: Mijn hormonen huishouding staat op zijn kop door het stoppen met de pil en daardoor heb ik nu last van vage klachten
2: Ik bent zwanger.
Vanmorgen vertelde ik dit tegen mijn man en die had er weer een heerlijke mening over.
Hij zij:"je mag nog niet zwanger zijn want ik heb nog niet veel kunnen klussen."
Ik zou het heerlijk vinden om nu zwanger te raken maar het hoeft nog niet.
24 augustus is mijn NOD dus ik moet ook nog een tijdje wachten met testen.
Tot die tijd blijf ik me maar afvragen waar de klachten toch vandaan komen.
groetjes,
Ikky
2 weken geleden ben ik gestopt met de pil.Sinds 5 dagen heb ik wat vage klachten zoals dingen vergeten die net verteld zijn, draaierig, misselijk, buikpijn als ik veel gebukt heb en gisteren na het sporten, zwemmen, had ik de hele avond vreeselijke buikpijn.
Mjn lichaam kan mij nu 2 dingen vertellen.
1: Mijn hormonen huishouding staat op zijn kop door het stoppen met de pil en daardoor heb ik nu last van vage klachten
2: Ik bent zwanger.
Vanmorgen vertelde ik dit tegen mijn man en die had er weer een heerlijke mening over.
Hij zij:"je mag nog niet zwanger zijn want ik heb nog niet veel kunnen klussen."
Ik zou het heerlijk vinden om nu zwanger te raken maar het hoeft nog niet.
24 augustus is mijn NOD dus ik moet ook nog een tijdje wachten met testen.
Tot die tijd blijf ik me maar afvragen waar de klachten toch vandaan komen.
groetjes,
Ikky