waar komen jullie allemaal vandaan!!!

A

Anoniem

Guest
ben ff nieuwsgierig

succes trouwens de vrouwen die vandaag of dit weekend

de NOD hebben

Ik kom zelf uit Purmerend

groetjes Natasja

Hallo,

Ik ben belinda ook 24 jaar en heb morgen mijn NOD
Spannend toch weer elke keer !!! Ik zit inmiddels in ronde 17, en de kans op een spontane zwangerschap is zeer klein omdat het zaad van mijn vriend zeer slecht is maar toch ben ik elke keer rond mijn NOD weer zenuwachtig. Tja er is er maar eentje nodig om zwanger te worden, denk ik elke keer weer. In mei/juni gaan wij starten met ICSI.

Ik  voor je dat het raak is.

Oh ja ik woon in Hilversum.

Liefs Belinda

Hoi,

Ik zou vandaag mijn NOD dag hebben en nog niks? Ik wacht tot woensdag als er dan nog niks is ga ik naar de dok.

En om je vraag te beantwoorden ik woon in Zeeland

Hoi Belinda en Cat

spannend zeg

hey Belinda wachten tot mei juni

dat duurt lang he

Een vriendin van me is nu bijna 2 jaar bezig

en 7 maart word ze geholpen

haar man heeft ook slecht zaad

maar der is een kans dus die zijn ook elke maand gewoon

nog ff goed aan het klussen je weet immers nooit

En Cat oooh zeker duim ik voor je

woensdag ga je een test doen

ooooooh spannend.........

Mijn nod is 16 maart

maar ik had gister heel veel pijn in me buik

ik had het bijna niet meer het waren net weeen

en ze trokken door naar me rug

Ik dacht het zou toch geen miskraam zijn

nadat ik in een heet bad ben gegaan zakte het wel weg

Ik verloor geen bloed en het zakte weg

dus het zal wel een buikgriep zijn..

Ik denk niet dat ik nu al zwanger ben

Bij me vorige die eind juni 3 word wist ik gewoon

dat ik zwanger was en nu heb ik dat niet

maar ja je weet maar nooit

en als die 16 maart in de buurt komt word ik vast

wel zenuwachtig

groetjes bedankt voor jullie reaktie

------natasja------

hoi,ik ben dus petra uit v(vinkeveen)(30 jaar)  vanaf oktober zijn we hierheen verhuisd uit Hilversum,waar ik bijna 12 jaar gewoond heb.ook ik ben nu in ronde 17,en eind april gaan we beginnen met icsi. Voor ons is de kans ook erg klein om op de gewone manier zwanger te raken omdat mijn man meerdere spataders heeft bij zijn zaadbal en er niet geopereerd kan worden.
wij zijn eigenlijk nog niet zolang bezig dus,maar ook voor ons geldt;liever nog vandaag zwanger dan morgen! succes!

gr. petra

Hallo,

Ik ben Suus, 35 jaar en we zijn bezig met ronde 2. Wij hebben nog geen kinderen.Heb dit weekend mijn NOD, dus dat is hartstikke spannend.
Ik woon in Venlo.

Groetjes,

Suus

Hoi,

Ik ben kwek, 27 jaar, en woon in overijssel.
We zitten nu in ronde 15.
Mijn man heeft zwak zaad, en ik heb problemen met mijn eisprong, daarvoor slik ik clomid.
Dinsdag heb ik mijn NOD, maar nu verlies ik heel licht roze afscheiding, dus zal ik wel weer ongi worden.
Elke maand is het weer het zelfde liedje.....

Hoi, ik ben Ellen. Ik ben 31 jaar en vanochtend helaas ongesteld geworden, ipv 9 maart. Dus ga ik voor ronde 2 op 3 april. Ik baal,want het voelde echt alsof ik zwanger was. Had al testen besteld bij babybrabbel.... Maar ja, die blijven nog wel even goed. Het is ook niet dat ik erop los klus. Mijn man wilde er niet voor gaan en pas afgelopen maand gaf hij groen licht .
We hebben al 2 kinderen; Lonneke wordt bijna 4. We hebben 2 jaar geklust voor zij er kwam. Jelmer is nu 18 maanden. Hij kwam na 2 miskramen. Dus op zich weet ik wat lang wachten is of teleurgesteld worden.
Ik kom trouwens uit Bergschenhoek, ligt bij Rotterdam

Terug
Bovenaan