waar komen jullie uit de buurt vandaan?

hallo

Is even wat anders dan al die problemen die we hebben met onze koters.Waar komen we allemaal vandaan.Ik zit zelf in de hoekse waard.Dit is gelegen ondere de rook van rotterdam.De gemeente waar ik uit kom  ligt tegen dordrecht aan.
Onze wijk ligt 5 km van de gemeente af we wonen dan ook in de polder.Het zijn hier 3 straaten een hechte woonwijk waar iedereen elkaar kent.
Er zijn hier veel kinderen het is dan ook een leuke buurd om te wonen.We hebben een school 2 min van huis af.Daar is ook de peuterspeelzaal bij.Lekker makkelijk.
In onze straat wonen 6 kinderen en zitten bij alkaar op school Makkelijk als je zelf ff niet kan brengen vragen we het altijd aan de buren of die ze mee kan nemen.
Ik zou hier dan ook voor geen goud meer weg willen de eerst komende jaren.

waar komen jullie vandaan.Zij er misschien nog meer moeders uit deze buurt

groetjes evelien
 
hallo,

ik kom zelf ook uit de hoekse waard.
we wonen ook heerlijk. leuke buurt, ook kinderrijk.
en twee scholen op 1 min loop afstand.
de kids gaan nog niet naar school.  de een is  bijna 2 en  de ander is  4 weken.

groetjes henny
 
hallo

Leuk om te zien dat er nog iemand uit de hoekse waard komt.Ik woon in 's-gravendeel maar dan 5 km er vandaan.Het zit hier raar in elkaar maar deze buurdgemeenschap valt er net onder
Mijn dochter is 3 en een half jaar oud en gaat sinds haar 2e naar de peurerspeel zaal.
misschien krijgen we zo nieuwe contacten erbij om problemen van onze kids op te lossen.
Je kan weer altijd leren van andermans oplossingen
misschien spreken we elkaar hier wel is vaker en leuk dat ik niet de enigste hoekse hier ben

groetjes evelien
 
Hallo,

Ik kom uit hellendoorn. Dat ligt in twente bij het avonturenpark.
Ik heb een dochter van 2 die gaat in augustus naar de peuterspeelzaal.
En als ze straks naar school gaat is deze ook op loopafstand.
Hier in de buurt zijn ook veel kinderen.
 
Hallo Allemaal,

Ik ben een mama uit het hoge noorden en wel te verstaan Musselkanaal (groningen).
Wij hebben samen een zoon van 2 jaar en 3 maanden.
Wij wonen in een zeer rustige buurt hier wonen ook wel veel kinderen alleen de meeste zijn allemaal veel ouder dan onze zoon.
Hij gaat in april naar de peuterschool toe en dan hopen we ook wat meer in contact te komen met andere moeders en zo een beetje kinderen te leren kennen waar onze zoon straks mee zou kunnen spelen.
Wij hebben 3 basisscholen  bij ons om de hoek, eentje direct op de hoek van de straat en de andere 2 een klein stukje verder maar wel  lopend te doen.
En de peuterschool zit midden  in het centrum maar dat kunnen we lopend of per  fiets makkelijk doen.

Groetjes mamajesse  
 
Ha hai...

Ook  wij kom uit het hoge noorden...wedde...klein plaatsje dicht bij winschoten..wonen in een leuke buurt..maar helaas weinig kinderen van rowan zijn leeftijd...rowan wordt 1 mei 3 jaar...hij gaat sinds een half jaartje naar peuterspeelzaal hier in de buurt...daar leert hij al een hoop kindjes kennen erg gezellig...
Leuk m te horen waar iedereen zo woont..

Groetjes San
 
oohhh geloof dat ik even te snel getypt had en niet echt goed gelezen...dus sorry hier en daar wat spellingsfoutjes hihihi...maar het is wel leesbaar hihi..  groetjes san
 
Hoi (of moi voor de Groningers... hihi),

Ik ben geboren in Groningen (stad) en woon sinds 6 jaar in Zwolle.
Ons zoontje is nu 2jr en 4mnd (scheelt een maandje met Jesse). Hij gaat één dag naar het KDV was bij ons aan het einde van de straat zit.
 
Terug
Bovenaan