waar komen jullie van daan???

ik kom zelf uit de provincie overijssel...deventer.
kom er net vandaag ook achter dat mijn vaste oppas ook in augustus een baby gaat verwachten....wel zo gezellig...een zwangere muts in de buurt hahhahahaha

groetjesss manon

Ik woon ook ik Overijssel, in Goor.

Heb jij ook al last dat je bepaalde broeken niet meer aan kan?
En mijn borsten die groeien joh.
Wanneer ga jij langs de verloskundige?

Hoi,

Wat leuk, hier nog een zwangere uit Deventer. Morgen gaan we voor het eerst naar de verloskundige..ben heel benieuwd.
Over die broeken, dat is hier al echt een feest, ik knap er finaal uit, hahaha...Ik laat van de week door een kleermaker hier uit het centrum "stretch"puntjes in de zijnaden van mijn broeken naaien want ik ben ook nog eens heel lang dus alle bestaande zwangerschapskleding is zo'n 15 cm te kort.
groetjes,

Wolfer

ik kan nog wel mijn eigen broeken aan...die met stretch dan he hahhahahaa
Verder valt het nog mee.
Maar idd ik ben zelf 1 meter 79 en kan voor positiebroeken ook moeilijk slagen...maar de 3 kwart broeken zijn nog steeds in he..dan moeten we die maar dragen.

en dame uit deventer..heb jij al kinderen?
ik heb er zelf 1 een zoon van tweeenhalf.

Hoi Manon,

nee nog geen kinderen, dit wordt de eerste..ik vindt het onwijs spannend...maar probeer toch een beetje te genieten van alles. Gisteren voor het eerst bij de VK geweest, ze heeft geprobeerd om het hartje te horen maar helaas nog niets te horen, nu maandag bellen voor een 1e echo...ik was gisteren 5 minuten te laat met bellen  en ze hadden het antwoordapparaat al ingeschakeld...
Als we de echo krijgen gaan we gelijk ook bloedprikken, we hebben besloten de combinatietest niet te doen, maar mochten ze tijdens de termijn echo een verdikte nekplooi zien, dat we dit wel willen horen, vindt het zo eng allemaal...probeer er maar niet al te veel bij stil te staan...

Wolfer

Terug
Bovenaan