waar komt die hoofdpijn vandaan??

ik heb al een paar dagen hoofdpijn.daar heb ik normaal nooit last van.word er een beetje gek van.weet iemand of dat het misschien aan de bloeddruk ligt of iets anders.3wkn geleden was mijn bloeddruk helemaal goed maar vraag me af waar het vandaan komt.iemand ervaring hier mee???
fijn weekend

ik had 2 weken geleden heel veel pijn in m'n hoofd. ook bij mij bloeddruk goed.

oorzaak: te weinig drinken. (ik ben een hele slechte drinker)

nu probeer ik op te letten op hoeveel ik drink. en ik sleep overal een flesje water mee naartoe. ik heb ook snel een hele droge mond :s

hopelijk is dit bij jullie ook de oplossing en is het snel weg.

liefs

ook hier hoofdpijn..
zoiezo altijd als ik opsta in de ochtend, maar als ik me gedoucht heb is het eigelijk altijd weer weg gelukkig..
ik drink verder ook heel veel water, kan best zijn dat het daar ook mee weg gaat!
hopelijk word de hooftpijn wat minder voor je!!

bedankt voor de tips.ik ben ook een hele slechte drinker.ga er beter op letten want dat zou best weleens de oorzaak kunnen zijn.en anders dan maar een paracetamol ;-)

Ik heb de laatste weken ook veel hoofdpijn bij het opstaan. Moet ook op m'n drinken letten. Is soms zo gek dan heb ik megadorst, maar geen zin om te drinken..

Te hoge bloeddruk, of ijzer tekort als je ook draaierig erbij bent en/of donker voor je ogen wordt. Ik ben ook een slechte drinker, altijd al geweest, en kan inderdaad ook daardoor komen. De aanmaak van melk onttrekt ook al aardig wat vocht uit je lichaam, daarbij moet je nu niet alleen je eigen afvalstoffen eruit zweten en plassen maar ook die van de baby. Tel het allemaal bij elkaar op als je niet genoeg drinkt, en je hebt een geweldige koppijn! Water en vruchtsappen is me aangeraden, en nu hopen dat het snel over gaat...

Ik heb ook al dagen hoofdpijn, bij m`n slaap, maar dat komt denk door te weinig slaap, elke ochtend vroeg op en `s nachts niet slapen!
Tenminste dat denk ik...
Heb er ook nu last van, denk dat computeren ook niet helemaal goed is voor je hoofdpijn, dus zo maar even een pauze in lassen..

Terug
Bovenaan