waar komt die misselijkheid toch vandaan?

A

Anoniem

Guest
Het is alsof ik nog geen 3 maanden zwanger ben. Weer dezelfde misselijkheid. Zo'n gekke twijfel misselijkheid, van "heb ik nu wel of niet honger", maar heb nergens trek in. Als ik broodje kaas eet is het even uurtje weg en dan ben ik weer misselijk.
blèèh. herkenbaar?
xxx Annet (36wk)

misschien ligt de baby met zijn voetjes ertegen aan te trappelen, stukje zenuwen, hormonen?? Mijn moeder lag de laatste maand steeds over de bak omdat ze toch nerveus was...

Hallo,

Komt me bekend voor, ik ben nu 37 + 2 zwanger en hier ook weer regelmatig misselijk en weinig zin in eten. Schijnt er wel weer bij te horen aan het eind. De laatste loodjes zijn gewoon zwaar.

Groetjes Loekie

Hallo,

Ik ben de laatste weken ook continu misselijk. Echt balen hé!! Terwijl ik de hele zwangerschap niet misselijk ben geweest of gespuugd heb. Ik mag het nu inhalen lijkt het wel. Je verhaal is dus erg herkenbaar.
Ik kan zowat niks eten, ben ook wat afgevallen......

Sterkte!!! Groetjes, Judith.

ook erg herkenbaar.
Ik ben ook steeds misselijk en vooral als ik zit en als ik lig is het niet te harde. en of ik nu honger heb of niet ik heb een afkeer van eten, gewoon omdat het niet lekker voelt, wel even als ik net heb gegeten, maar even later heb ik het weer terug. BAH!
maar ik denk dat het te maken heeft met dat de Baby tegen mijn maag aan ligt, of in elk geval dat mijn maag in de verdrukking zit.
Van de VK kreeg ik te horen dat ik het beste eigenlijk de hele dag door kan eten, wel steeds heel kleine beetjes maar zo elke 5 minuten een hapje. Dat doe ik nu een weekje braaf, maar helaas geen verschil.
Misschien wel bij jullie?

succes,
chantal

Gisteren mijn auto nog ondergekotst

Was bij mijn moeder in bad geweest, die op 20 min rijden bij ons vandaan woont. En op de terugweg overviel het mij plotseling. Kon ook niet meer op tijd stoppen. Gelukkig lag het meeste over mezelf heen (kleren gaan altijd makkelijker de machine in dan autostoelen ) en heb gelijk de auto schoongemaakt. Vanmorgen geen nare luchten meer.

Het gekke is dat ik zelfs in het begin van de zwangerschap niet misselijk ben geweest. Dus waar dit nu vandaan komt...

Ik moet zeggen dat mijn maagzuur soms ook zo hoog zit dat ik er biijna van over mijn nek ga.
Eten gaat ook al niet meer zo gemakkelijk, vaak eet ik sávonds niet veel maar later op de avond komen dan toch wel de snoep buien en dat gaat wel goed.

Terug
Bovenaan