waar komt dit vandaan help!!!!

A

Anoniem

Guest
heey dames

ik heb ff een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen,
ik heb laatste tijd sommige dagen dat ik aan mn rechterkant van mn been in mn lies(denk ik)gewoon in een keer spierpijn heb en kan soms ff gewoon niet lopen wie herkent dit?

groetjes patricia

hoi,
Ik weet niet hoe ver je al bent, maar het klinkt als bandenpijn.
Ik had dat ook wel aan het einde van mijn zwangerschap, vooral bij het lopen. Er komt natuurlijk erg veel gewicht op je banden  onder je baarmoeder te hangen.

Het kunnen ook je bekken zijn, maar dan is het geen spierpijn denk ik.
Gewoon even aan je vk vragen.

gr,
Sabine

Hoi dames,

ik ben hier nieuw.
Maar nu ik dit las wilde ik toch ff reageren.
Ik heb daar ook al een aantal keren last van gehad. Ik ben nu 19 weken.
Ben pas op controle geweest, maar heb er niet achter gevragen.
Ik maak me er eigelijk niet heel ongerust over, maar het voelt alles behalve aangenaam.

Liefs,
van mij...

hoi hoi

ja idd het voelt gewoon niet fijn en het rare is dus dat ik er maar aan een kant last van heb jij ook dan?

groetjes

Hoi,

Ik heb hetzelfde en dus ook maar aan 1 kant: mijn rechterlies. Volgens de vk en de fysio is het inderdaad "gewoon" bandenpijn, maar vervelend is het wel! Soms heb ik even moeite met lopen, maar meestal voel ik het na het zitten en dan weer opstaan.
Groetjes,

NathalieMS
(32 w+3)

hoi

ik las je 'kwaaltje' en daar heb ik ook last van, met opstaan of uit de auto stappen.
maar eigenlijk al vanaf week 5 ofzo.
ik heb gelezen dat je spieren ook allemaal al wat losser worden omdat je kindje plek nodig heeft.
en als ik bij de andere reacties lees dat t later bandpijn kan worden hebben we nog wat voor de boeg .

groetjes nicole 10w 5d

Hoi Patricia,

ik weet niet hoe lang je zwanger bent? Ik ben nu ruim 26 weken zwanger van een tweeling en heb die pijn die jij beschrijft sinds ongeveer mijn 20ste week. Begon in mijn rechterbeen en lies en breidde zich langzaam uit naar mijn linkerbeen, lies en schaambeen. Met als gevolg dat ik nu ontzettend veel pijn heb bij het omdraaien in bed, en het opstaan uit elke positie of stoel. Volgens mijn huisarts is dit een vorm van bekkenpijn. Ik krijg daar fysiotherapie voor.
Anders moet je even googlen op bekkenpijn. Was voor mij heel herkenbaar.

Succes Miranda

hoi hoi

ja ik ben vandaag 10weken dus is wel vroeg denk ik voor bekkenpijn maar ja nu heb ik er al weer een paar dagen geen last van gehad echt vreemd maar als ik het heb is het idd alleen rechts en af en toe gaat het door naar mn bil maar ja

Terug
Bovenaan