Waar koop ik een basic wit bloesje voor Mette? Kan het nergens vinden!

A

Anoniem

Guest
Voor Mette ben ik op zoek naar een wit bloesje wat ik onder dingen kan combineren voor het kraagje zeg  maar. Ik zoek een recht toe recht aan bloesje zonder opdruk of franjes met lange mouwen maar kan het NERGENS vinden!! Iemand een tip voor mij toevallig?

gr.Ing

Misschien bij Baby Waltz? Die hebben ook 'nette' kleding, dus wellicht kun je daar iets vinden?

Villa Happ en H&M kids hebben meestal ook wel wat 'nettere' kleding. Maar ik kom daar zelf zelden, omdat ik de kleding eigenlijk vaak wat duur vind. Maar voor zo'n mooi basisstuk is dat zeker de moeite waard!

Groetjes, Marisa

Hoi Ing,

Misschien bij www.kleertjes.com?
Groetjes, Karin

Bedankt voor de tips. Hennes en kleertjes.com had ik al gekeken maar die hebben helaas niks. Ik ga meteen even kijken bij Baby Walz!

gr.Ing

Hoi Inge,

Ik weet niet wat het budget is maar ik weet dat Esprit ook witte blousjes verkoopt. Misschien daar even kijken? En als het alleen om het kraagje gaat vind je een romper met kraagje dan niets? Die hebben de bij de Bijenkorf

groetjes Linda

Hoi Inge,

Weet ook niet wat het budget is, maar op de sie van Benetton ook wat gezien!

Groetjes Saskia

Haai!

Budget maakt niet zoveel uit. Het is voor onder een benneton truitje. Heeft Benneton een site? Ook om online te shoppen?????

lfs ing

www.kindergoed.nl

Verkoopt erg mooie kleding. Je kan ze ook mailen als je iets specifieks zoekt.

Succes!

Terug
Bovenaan