waar koop ik leuke moderne positiekleding?

hoi hoi
ben ik weer,ik wil er ook als zwangere graag modern bij lopen,dus mijn vraag is waar ik bijvoorbeeld een positie heupbroek kan kopen met vale vlekken?
ik woon in enschede en naast promise,prenatal en miss etam heb je hier niks zitten.
het moet wel maat 42 zijn,meestal zie ik wel wat leuks maar zijn te kleine maten voor mij.
wie heeft er tips voor me?
liefs sil
 
Hoi Sil,

Je vraagt ons wel wat!!!! Een broek met vale vlekken...ik zou het je niet kunnen vertellen.
Het is idd moeilijk om leuke moderne kleding te vinden, ik kom toch meestal uit op zwart of bruine broeken met daarop een trui of blouse. Maar wat nog moeilijker te vinden is is een beetje mooie lingerie, ik loop inmiddels in tenten....echt asexy en vooral voor mijn gevoel niet het toonbeeld van vrouwelijk. Ze zouden daar toch eens iets op moeten verzinnen..Wat betreft kledinh zou je eens kunnen gaan kijken in speciale kledingwinkels: Prengo in Borne(waar ik vandaan kom maar niet meer woon inmiddels) of chache chache in Eindhoven(een eind uit de buurt maar wel ok) of anders ken ik nog een winkel in Amsterdam buitenveldert:  Ruimschoots. Vooral bij die laatste winkel wil ik je adviseren je portemonnaie mee te nemen want ze zijn exclusief maar niet goedkoop, Ik ben er zelf al een paar keer geweest en hoewel ze leuke dingen hebben is de prijs me echt te gortig.

Succes   met shoppen!!

Groetjes Odette(17+1 van de 2e)
 
hoi,
ik kocht de myne by future maman,
die was 'met vale vlekken' en tot boven je buik,
bedoel je die?
merk noppies en ja maatje 42 hadden ze ook..
en best duur  maar je kan ze later verkopen,er is best veel vraag naar..
groetjes en succes,anne
 
Hoi Sil,

Ik heb zelf een erg mooie en fijne broek gekocht bij de Miss etam.
Dit is een vale spijkerbroek, en bovenin zit een zwarte stretchrand. Zelf heb ik ook vaak maat 42 en hij zit me als gegoten.
Ook heb ik een leuke broek bij de prenatal gekocht, een bruine die ook niet zo hoog zit.
Hier gaan de maten tot xxl volgens mij.

groetjes Angelique
 
Hey Sil,

Ik heb van de week ook een hele stoere zwangerschapsbroek gekocht.
Een vale heup spijkerbroek met van die versleten plekken erop.
Hij is van het merk Noppies en heb hem bij de Prenatal gekocht................
(en ook in maat 42)

Veel succes met zoeken

Liefs San
 
Terug
Bovenaan