waar koop ik overbroekjes voor katoenen luiers?

Hoi allemaal,

Ik wil voor onze baby straks katoenen luiers gaan gebruiken. De luiers heb ik al in huis maar ik kon alleen maar strikslips vinden in de standaard winkels (hema, prenatal) nu hoor ik regelmatig over 'overbroekjes' en die lijken me eigenlijk wat handiger. Weet iemand in welke winkel ik die kan kopen? Of kun je ze alleen via internet ergens bestellen? ZOja, waar dan?
hopelijk weet iemand dit!

groetjes
Klarie (35w 3d zwanger)
 
Hallo
via marktplaats kun je deze 2de hands kopen en  zover mij bekend ook  bij kaatje katoen.
Hun webadres is www.kaatjekatoen.nl
Succes!
Groetjes Jeanette
 
Ik gebruik de katoenen luiers en overbroekjes van mother-ease. De
overbroekjes zijn lekker ademend en gaven ook de hele (warme) zomer
lang geen irritatie!



www.motherease.com



(ik heb de airflow covers, daar is ook een aanbieding van, zie bij de
packages/special offers) Oh ja, en van de luiers gebruik ik zelf de
sandy's.



Succes!





 
Hoi,

ik gebruik zelf de strikslips, en na even wennen (ik een dag, mijn man wat langer, maar ook die heeft nu na 8,5 week de handigheid volledig te pakken. ook het meewassen is gewoon handig, n het is minder duur....maar ieder mag voor zichzelf kiezen!! Ik heb een proefsetje van mamamio geloof ik(onze zoon pieste en poepte hier dwa`rs doorheen, was te klein op de een of andere manier) wat wel goed eruit ziet. je kunt die bestellen bij het rietje, winkel zit in breda, maar heeft een mooie webwinkel. www.hetrietje.nl,
Succes, en even hart onder de riem: ondanks alle ongeloof in de omgeving gebruik ik nu dus nog steeds katoen, dat wassen en vouwen went, is nu onderdeel van het gewone wasroutine, en mijn zoon heeft nog geen luieruitlagpukkeltje gehad, en is zich al goed bewust wanneer het tijd is voor een verschoning!! het is dus wennen, maar als ik nu voor het gemak met een dag weg papieren luiers meeneem, doe ik er drie keer zo lang over om die om te krijgen.......

Esther
 
Terug
Bovenaan