Waar koop je b free flessen of dr brown? (ervaring?)

Bedankt voor eerdere reacties. We gaan proberen om over te stappen op b free of dr brown. Weet iemand waar je deze kan bestellen? Ik heb bij de difrax fles geen goed gevoel, alles bubbelt in de fles en onze zoon heeft al 2 weken continue krampen.

ai ik had niet gezien dat je nog een topic geopend had, ik heb net een verhaal in je Difrax topic gezet. Maar nu ik het zo lees van die borrels en bubbels krijg ik steeds meer het gevoel dat het ventieltje onderin niet open is. Als mijn zoontje drinkt hoor je een soort "fluitend" geluidje waardoor je kunt merken dat hij de fles niet vacuüm zuigt dus dat hij kan blijven "ademen" door de fles. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel want ik vind het lastig uit te leggen!
Ik vind de Difrax flessen juist superhandig.
En hij is ook goed uit de testen gekomen tegen de krampjesMijn buuv heeft de B-free en ik vond hem nogal bewerkelijk met alle onderdeeltjes. Maargoed dat is persoonlijk.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt natuurlijk!

Groetjes Saskia

hoi hoi

wij gebruiken hier de dr brown fles.Hij bevalt erg goed.Wij hadden eerst ook de difrax maar het beviel gewoon echt helemaal niet!dus een hoop flessen geprobeerd en bij deze dus geslaagd.Ze had gelijk geen buikkrampjes meer.

Ik koop hem bij etos.Dus weet niet of ze bij jou etos in de buurt hebben.Ergens anders heb ik ze nog niet gezien.Het enige extra onderdeeltje is een soort staafje in de fles,thats it.maar blijktbaar werkt het.

dus succes,laat me weten of het werkt bij je kindje!

liefs kimberley.

Beide bedankt voor jullie reactie! Ik ga het ventieltje checken. Ik kom gewoon niet goed uit de spenen bij difrax. Ja, met de hypo allergeen voeding en maat s ging het goed, maar nu met de omneo dus niet meer. Ik heb het gevoel dat de voeding goed valt maar de manier van inname niet goed is. Hij heeft ook elke keer de hik, en is nu al 2 uur aan het huilen, rood aangelopen, met slaande handjes, echt zo zielig!

Ik wist niet dat ze bij etos hadden, ga meteen kijken morgen. We houden deze voeding tot en met het weekeinde, en wil een andere fles nog wel proberen, is het maandag niet minder dan moeten we naar de dokter, aldus de nutrilonadviseur.

Soms weet je het niet meer, de ene heeft vsm, de andere aeropax, de volgede infacol, de volgende zweert bij frisio.....ik wil niet alles doorelkaar proberen, dus vandaar dat we het 1 voor 1 doen. Maar het is zo zielig want zonder de krampen is ie zo veel gelukkiger!

Terug
Bovenaan