waar koop je romed testen??

A

Anoniem

Guest
waar koop je die test die je al eerder kan gebruiken?

liefs maagd

Hoi maagd,
die romed midstream cassettes kan je kopen op internet.moet je even googlen naar zwangerschapstesten.maar mij lijkt het niet verstandig want ze schijnen erg onbetrouwbaar te zijn!!zwanger aangeven terwijl je dat niet bent.iemand had het zelfs met haar mans urine gedaan en die bleek ook zwanger.
= echt waar..maar gewone etos,kruidvat,clearblue enz.. kun je ook eerder gebruiken.alleen heeft niet iedereen evenveel hcg in zn bloed,dus de een ziet wel een streepie  en ik natuurlijk  weer niet.ik zie nu na 2 dagen overtijd een heeeeeeel vaag streepje.en gister nog niks,dus ik ben nu super onzeker.
jook van dit forum heeft 4 dagen voor nod positief getest met sensitest(internet) en kruidvattest.
succes!!ik hoop dat je hier iets mee kan.
groetjes kari

hey   kari,

dank   je   voor   je   antwoord!
dan ga ik   toch   liever   wat je   al   zegt voor die   van   het kruidvat..ook   vanwege   jook..

ik   duim   voor jou   ook!!!

liefs maagd
oja   ik   heb   pas   28   mn   nod   maa r voel   geen   gekke   dingen   dat   hoeft toch   ook   eigenlijk   niet??!!wel   2   dagen   las t van mn lies gehad..hihi

hey Maagd,

via www.babybrabbel.org kan je in de premomshop clear view testen kopen.
Die zijn van dezelfde fabrikant als van clear blue.
Ziekenhuizen en huisartsen gebruiken die ook.
Zit een hele professionele beschrijving bij.
En ze zijn goedkoop!! 2 voor €3,99
En nog belangrijker.....betrouwbaar!!!

liefs Jacqueline

hallo heb gister ook een test met romed gedaan en was positief super blij maar hoor nu van alle kanten dat ze niet betrouwbaar zijn en aangezien ik een heel ligt streepje had baal ik nu super en ben super teleur gesteld donderdag is mijn nod en dan doe ik het met een andere test even afwachten dus.

liefs annieka

hoi annieka,
doe een kruidvat test!!het lijkt wel de tip van de week hihi
ik hoop dat je dan ook positief test want ik vind het wel erg zielig voor je.
maar helaas zijn die testen idd onbetrouwbaar gebleken.ik vind t erg lullig voor je
als je in de rats zit kan je ook wel morgenochtend vast een testje doen met ochtendurine?die ene dag maakt volgens mij niet uit.bij mij zag je voor de nod niks,op de nod niks,en nu,2 dagen later;met ochtendurine heeeeeeel licht,met middagurine ook niks.dus morgenochtend test ik weer.
succes meid!ik duim voor je

Terug
Bovenaan