waar koop je steunbroekjes?

Lieve Dames,

Ik heb een hele gevoelige baarmoeder die op alles regeert met hard worden. Nu had mijn moeder dat ook en haar heeft het erg geholpen om een zwangerschapsstep-in te dragen. Maar die kan ik nergens meer vinden.

Die babybelt steunt alleen onder, ik wil meer steun, iemand een idee?

Thanks.

Manta

Hoi,

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap (3 jr. geleden) van die steunbroekjes gekocht bij Hunkemöller. Die draag ik nu weer. Ze zijn heel fijn. Geven steun onder en aan de zijkant van je buik en aan de achterkant bij je bekken.

Ik weet dus niet of ze die broekjes nog verkopen.

Succes!

Groetjes.

Je zou het eens bij prénatal kunnen proberen denk ik?
Ik ben nu bijna 35 wk zwanger en vind de babybelt ook niet prettig meer zitten omdat ik dan nóg vaker naar de wc moet. Ik zorg nu gewoon dat ik rustig aan doe. Én ik draag zwangerschaps-spijkerbroeken van miss-etam. Die hebben zo'n donkerblauw/zwart elastiek aan de bovenkant. Maar doordat de rest spijker is zit ie vrij strak om mijn bekken en geeft het elastiek goed veel steun.

Hoi,

Bij de thuiszorg winkels hebben ze ook onderbroeken met steun rondom, ook een soort buikband hebben ze hiervan.
Deze heb ik zelf aangeschaft, ze zijn even duur en je kunt ze gewoon over je eigen onderboreken heen doen.
Ze geven ook steun onderaan de buik, zijkanten en rug.
Ze zijn van het merk Medela en de maat XL past mij zelfs.
Ik ben zwanger van een tweeling en heb een ENORME buik.

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan