Waar koop je vaseline lanette zalf?

Hoi allemaal,

Ik lees in de voorgaande berichten allemaal goede reacties op vaseline lanette zalf. Mijn dochtertje Mirthe heeft ook een droge huid, ik probeer al allerlei zalfjes, maar het wordt nog niet echt beter, dus ik wil de lanette zalf ook wel 'ns gaan proberen. Maar waar koop je deze? Of is deze alleen verkrijgbaar op recept van de huisarts?

Groetjes Lijdi
 
Hoi,

Vaseline lanette kun je gewoon zonder recept bij de apotheek kopen ik moest er ongeveer 6 á 7 euro voor betalen voor een vrij grote tube.
Ik gebruik het ook bij mijn zoontje want die hheft ook een erg droge huid en ik moet zeggen dat het prima werkt.

Groetjes Bertie
 
Hallo
idd te koop bij de apotheek zonder recept. De prijs varieert ivm de kostprijs van een bestandsdeel. de ene keer koop ik een tube voor € 5,- en de andere keer moet ik er € 6,50 voor betalen. Maar goed, het  helpt dus dan vind ik het niet echt veel te duur.
Succes ermee.
 
uhmm...betalen ervoor? waarom, als je toch een receptje kan krijgen van de huisarts..zo doe ik het tenminste..Ik snap 't niet  Lanette zalf wordt gewoon vergoed door het CZ hoor...
 
bij de apotheek zoals hierboven al staat.   ik betaal ook iets van 6 euro.

Ik heb trouwens ook af en toe gewone vaseline bij mijn zoontje opgesmeerd, omdat de lanette niet echt hielp. Tenminste het hielp wel op zijn wangen, maar hij had ook ontzettende droge plekken op zijn rug en daar hielp gewone vaseline beter tegen. Het is even uitzoeken wat het beste helpt.

succes,
lia
 
Terug
Bovenaan