Waar koop je zo'n veiligheidsrekje voor het gasstel?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Mette is inmiddels groot genoeg om van alles en nog wat van het aanrecht te pakken. Ze doet ook pogingen om bij de pannen te komen. Doodeng! Waar koop je zo'n veiligheidsrekje???

gr.Ing

Bestaat daar iets voor dan? Dan wil ik er ook 1, want madammetje hier kan er ook wat van hoor. Denk ik de thee veilig op het aanrecht weg te zetten, maar nee hoor! Ik moet echt alles helemaal naar achteren zetten, de slimmerd!

Wij hebben er een tijdje geleden een bij de lidl meegenomen. Geen idee of die nog een keer in de folder komen. Misschien anders googelen???

Groetjes Martine

de ikea heeft hem altijd gehad. Weet niet zeker of dat nu nog is maar volgens mij wel

Hoi,
ik heb het even opgezocht op internet en ik zag dat je het kunt kopen bij babywalz, maar ik vind ze erg prijzig, ongeveer 40 euro,
succes,
groetjes van Sonja

Hee Ing,

Je kan ze ook bestellen bij www.kinderveiligheidswinkel.nl. Daar heb ik ze laatst nog gezien.

Alice

Hoi hoi,

ook wij krijgen altijd de kriebels als Dylano weer eens naar de keuken komt als we aant koken zijn. We zijn dus ook op zoek naar zo'n rekje.
We koken alleen elektrisch, maar dat moet niet uitmaken toch?? Zal het morgen ofzo eens opmeten, en dan ff kijken. Vind het toch wel belangrijk met zo'n deugniet in huis.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan