waar kopen jullie fijne rompers?

Hallo ,
Waar kopen jullie je rompertjes?
De rompers van de hema en hans textiel die ik nu heb lubberen zo uit of vallen zo groot  bij de boord/nek.
Mijn zoontje heeft een  klein  koppie en smal nekje dus het mag best wat strakker allemaal.
Wie heeft er een goede tip?
Moet nml binnenkort weer een maat groter gaan kopen!

Groetjes Saskia

Hoi Saskia,

Voor Daniel heb ik mijn rompertjes bij de zeeman weg. Het zijn roomwitte, de stof heeft een gestreepte structuur en er zit een klein plaatje op. Die zijn van goede kwaliteit, qua maat gebruikte ik 50/56 terwijl hij op kledingmaat 62/68 zat....

Groetjes, Yvette

hoi
ik koop meestal van die badstof rompers die blijven meestal wel goed,of bij de zeeman en als ik eens bij prenetal ben koop ik ze daar,ik had er nog veel witte van mijn dochter die ik nu nog gebruik dus ze blijven lang mooi.gr wendy

Hoi,
Die van de Hema zijn ook de breedt voor mijn zoontje, hij is ook vrij smal.   Kwaliteit van de hema vind ik wel weer top. Heb ook rompers van petit bateau die vallen ook heel smal.
Kwaliteit is ook super!
groetjes

Hoi

Ik koop de rompers altijd bij de Prenatal of bij de Hema,en deze blijven mooi ,en goed in model.
ze zijn zelfs van mijn dochtertje van 3 geweest.en nu heeft Julia ze dus aan(20-10-2007).
Dus goede kwaliteit.

Groetjes Hendrika

ik koop rompertjes bij Lief of bij Name It. De laatste heeft vaak 3 rompers voor 6 euro. Prima kwaliteit. ik heb er ook een aantal van de hema en die lubberen idd snel. maar bij warm weer vind ik die wel weer prettig omdat ze niet zo stevig zijn.

Hoi Saskia,

de rompertjes van Ter Stal zien er leuk uit en blijven mooi na diverse wasbeurten. Ik heb ook via Marktplaats leuke rompertjes op de kop weten te tikken.

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan